Šibenske snage predstavile Hrvatsku u Pekingu i Šangaju: Očekuje se 25 posto više kineskih turista

Dino Karađole, direktor Ureda Turističke zajednice grada Šibenika, zajedno sa Šibenčankom Frankom Gulin, direktoricom Predstavništva HTZ-a u Kini sudjeluje na dvije poslovne radionice ‘Experience Croatia, Feel Slovenia’ koje organizira Hrvatska turistička zajednica u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom uz financijsku potporu Europske turističke komisije.

Prva radionica, namijenjene predstavnicima kineskih turoperatora i agencija, održana je u Pekingu, a druga će će biti u četvrtak u Šangaju. U sklopu radionica pripremljen je i bogat dodatni program, koji uključuje posebni performans svijetlima, odnosno ocrtavanje šest hrvatskih turističkih destinacija i lokaliteta među kojima su Zagreb, Dubrovnik, Opatija, Pula, NP Kornati i NP Plitvička jezera. Za kineske je sudionike pripremljena i nagradna igra koja uključuje dva nagradna vaučera po radionici, odnosno povratne aviokarte te noćenja u Zagrebu, Dubrovniku i Šibeniku, kao i ulaznice za NP Plitvička jezera.

Franka Gulin direktorica Predstavnistva HTZ Kina (lijevo)

– Iznimno smo sretni što je s nama na ovogodišnjim radionicama agencija Ctrip, najveća kineska online agencija, ujedno i jedna od najvećih na svijetu. Značajno je i prisustvo Qunara, vodeće kineske tražilice za putovanja, kao i platformi Mafengwo i Qyer, najvećih kineskih online platformi preko kojih mladi Kinezi dijele svoje dojmove s putovanja putem fotografija, videosnimaka i zabilješki što svakako doprinosi jačanju svijesti o imidžu destinacije – istaknula je Franka Gulin, dodavši kako odličnu poziciju Hrvatske potvrđuje i velik interes kineskih medija koji su popratili radionicu.

Očekivanja nastavka rasta broja gostiju iz Kine potvrdio je i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

– Dobre najave kineskih partnera s radionice u Pekingu pokazuju kako naše aktivnosti usmjerene na kinesko tržište daju rezultate te kako nas s ovog tržišta očekuje vrlo uspješna turistička godina tijekom koje ćemo zadržati visoke stope rasta turističkog prometa. Također, izuzetno nas veseli što su na radionici sudjelovali predstavnici agencija specijaliziranih za luksuzna putovanja što potvrđuje širinu i atraktivnost naše ponude. U 2018. godini u Hrvatskoj je s kineskog tržišta ostvareno 234.118 dolazaka i 345.293 noćenja, što predstavlja rast od 46 posto, dok projekcije za 2019. godinu govore o realizaciji više od 300 tisuća dolazaka te više od 430 tisuća noćenja s kineskog tržišta – kazao je Staničić.

Na radionici u Pekingu sudjelovalo je 12 hrvatskih subjekata, dok će na radionici u Šangaju prisustvovati njih 11, a među kojima su turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske, Ličko-senjske i Šibensko-kninske županije te grada Zagreba.

Radionica Peking

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.