Šibenski liječnik na čelu novoosnovanog ‘Hrvatskog udruženje zdravstvenog turizma’

Šibenski kirurg zaposlen u KBC-u Rebro, doktor Miljenko Bura, dugogodišnji predsjednik Kluba Šibenčana u Zagrebu izabran je za prvog predsjednika novoosnovane nacionalne udruge zdravstvenog turizma pod nazivom ‘Hrvatsko udruženje zdravstvenog turizma’.

Osnivači su renomirane institucije i organizacije te pojedinci koji ostvaruju značajne rezultate više desetaka godina u području zdravstva, turizma i održivog razvoja koji su do sada djelovali odvojeno kroz regionalne klastere i bez veće koordinacije i sinergije. Za prvog dopredsjednika izabran je doktor Denis Kovačić.

Bura i Kovačić su bivši pomoćnici ministra zdravlja zaduženi za zdravstveni turizam u dvije različite vlade.

– Već u narednim danima i mjesecima udruženje počinje s aktivnostima, posebno  u pripremi projekata za sufinanciranje iz EU fondova, što je do sada u području zdravstvenog turizma bilo zanemareno, a u sljedećem financijskom razdoblju od 2021. do 2027. bi trebalo postaviti kao jedan od strateških pravaca razvoja koji može apsorbirati značajna europska sredstva i potaknuti strane investicije u tom obliku turizma visokih dodanih vrijednosti i velikih mogućnosti za zapošljavanje radne snage visokih kvalifikacija. To je ujedno način kako brže zaustaviti odljev najkvalitetnijeg zdravstvenog kadra u inozemstvo – poručio je predsjednik Bura.

Među ciljevima udruženja je ubrzaniji razvoj zdravstvenog turizma Republike Hrvatske kroz organizirano pristupanje novim tržištima sa ponudom najkvalitetnijih medicinskih usluga i tretmana, ali i kroz ukupnu ponudu destinacije zdravlja i termalnih resursa na kontinentu.

Povezujući razvoj zdravstvenog turizma s ruralnim  razvojem i proizvodnjom organske hrane kroz uključivanje u HUZT klastera koji su nosioci te proizvodnje, dugoročno bi se iskoristio resurs zdrave hrane i sinergijsko povezivanje s nosiocima usluga u zdravstvenom turizmu i usluga pružanja smještaja te pripreme i usluživanja zdrave hrane. Zatim, udruženje će se zalagati za pozicioniranje i brendiranje članova HUZT na međunarodnom tržištu ujedinjenim marketinškim naporima i aktivnostima, uz suradnju sa srodnim organizacijama i institucijama koje podržavaju iste ciljeve.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.