Tvrđava Barone finalist najprestižnije nagrade za odnose s javnošću u Hrvatskoj

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Javna ustanova Tvrđava kulture Šibenik sa svojim je komunikacijskim projektom Više od stvarnosti – prva godina revitalizirane tvrđave Barone ušla među finaliste ovogodišnje jubilarne, 10. dodjele nagrada Grand PRix HUOJ-a.

Za najprestižniju nagradu za odnose s javnošću u Hrvatskoj prijavljen je rekordan broj projekata, a u završnici je, u kategoriji za odnose s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi s Tvrđavom Barone, ušao projekt Grada Zadra – Zato što volim Zadar i projekt Grada Karlovca i Javne ustanove Aquatika – Svečano otvaranje i pozicioniranje karlovačke Aquatike – prvog slatkovodnog akvarija u Hrvatskoj.

Smotra finalista održat će se 2. ožujka u Zagrebu, a ovogodišnji pobjednici bit će proglašeni na svečanoj dodjeli nagrada,  8. ožujka.

– Bila bi velika čast da komunikacijska strategija Tvrđave Barone osvoji ovu najprestižniju nagradu struke, nakon što ju je,  također nakon prve sezone, osvojila tvrđava sv. Mihovila. Međutim, već i sam ulazak među finaliste priznanje je i potvrda vrijednosti komunikacijskih načela naše Ustanove, poručili su iz JUK Tvrđava kulture Šibenik.

 


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.