Traje potraga za posadom

U Atlantiku potonuo tegljač na kojem je kapetan iz Šibenika. Troje pomoraca je spašeno

Brod za opskrbu Bourbon Rhode potonuo je u Atlantiku, objavila je kompanija u čijem je vlasništvu. Na njemu je bilo 14 članova posade, među kojima je i zapovjednik broda Dino Miškić iz Šibenika. Spašena su trojica članova posade, među kojima su dva ukrajinska državljanina. Za 11 preostalih članova posade i dalje se traga, prenosi Maritime Bulletin.

Osim Dina Miškića, na brodu nije bilo hrvatskih državljana, potvrdili su za Večernji list iz hrvatskog Ministarstva vanjskih poslova. U četvrtak ujutro, brod je poslao prvi poziv, javljajući da je u nevolji. Akcija spašavanja još traje u izuzetno lošim vremenskim uvjetima. Brod se nalazio na putu iz Las Palmasa na Kanarskim otocima prema Georgetownu u Gvajani, oko 1200 nautičkih milja od otoka Martiniquea i 60 nautičkih milja od uragana. Njegovi vjetrovi iznosili su oko 200 kilometara na sat, što ga čini drugim po jačini u povijesti na tom području.

Tegljaču Bourbon Rhode u toj se valjajućoj masi i visokim valovima koji su dosezali od 15 do 20 metara stražnji dio počeo puniti vodom, a navodno su i motori prestali raditi. Akciju spašavanja započeo je Regionalni operativni centar za nadzor i spašavanje (CROSS) područja West Indies-Gvajana te je zatražio od najbližeg broda, a riječ je bila o brodu za rasuti teret SSI Excellent, da promijeni rutu i pomogne tegljaču. Prema nekim informacijama, taj je brod je bio 20 sati udaljen od tegljača u nevolji. Kako doznajemo, s otoka Martiniquea su prema brodu poslana još dva remorkera, koja su bila udaljena gotovo osam sati plovidbe. Iz brodarske kompanije Bourbon Offshore Greenmar su nam kazali da je operacija spašavanja u tijeku, ali da je izuzetno loše vrijeme ograničavajući faktor i uvelike otežava akciju te potragu za brodom i pomorcima.

Bourbon Rhode dugačak je 50 metara, s gazom od 6,5 metara, a sagrađen je 2006. i dizajniran za pomoć na terminalima, odnosno kao opskrbni brod te kao pomoć pri operacijama vezanim za izlijevanje nafte. U brodarskoj kompaniji su, neslužbeno doznajemo, kazali da su prvi manevar i reakcija kapetana Miškića na dolazak oluje i havariju bili iznimni, piše Večernji list.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.