Revitalizacija brendova i lansiranje novih proizvoda

Vjerovnici prihvatili Badelovu dokapitalizaciju šibenske Vinoplod-vinarije

Sa skoro 95 posto glasova vjerovnika prihvaćen je izmjenjeni plan restrukturiranja šibenske Vinoplod vinarije čija bi provedba trebala omogućiti plaćanje dužnika u razdoblju do kraja tekuće i u dvije slijedeće kalendarske godine. Time je i službeno potvrđeno da je zagrebački Badel 1862 novi strateški partner šibenske Vinarije kao što je već prihvatila Uprava te potvrdio Nadzorni odbor poduzeća.

Kako je pisao Šibenski portal, očekuje se Badelova dokapitalizacija od 4,5 milijuna kuna i izdavanje novih 225 tisuća dionica vrijednosti 20 kuna. Prijenosom prava vlasništva planirano je namirenje duga vjerovnicima iz prve skupine u cjelokupnom iznosu te otpis dijela dugova ostalih vjerovnika uz jednokratnu ili petogodišnju otplatu preostalog duga.

Trgovački je sud riješio i da prostor Vinoploda od skoro 22 tisuće kvadrata, nad kojim fiducijarno vlasništvo ima SPV za sanaciju ide u trogodišnji najam. Za prvu godinu zakupnina će biti 50 tisuća, a za druge dvije po sto tisuća kuna.

Inače, ulaskom Badela u Vinoplod planirani su i zajednički tržišni nastupi, širenje distribucije u maloprodaji i na inozemnim tržištima, zatim revitalizacja postojećih glavnih brendova i lansiranje novih proizvoda te još niz inovacija u proizvodnji, pakiranjima i plasmanu. Pripajanjem strateškom partneru Badelu, Vinoplod bi ukinuo skladišta u Zagrebu te se pripojio Badelovoj logističkoj infrastrukturi čime bi se smanjili troškovi nabave sirovina i materijala.

U projekcijama do 2023. godine očekuje se rast prihoda od prodaje 3,5 posto godišnje i smanjenje troškova zaposlenih zbog prirodnog i stimuliranog odljeva zaposlenika.

Spas za proizvodnju i brendove Vinoplod Vinarije: Badel spreman uložiti 4,5 milijuna kuna

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.