'Ni eure ne znaju izvući'

Županijski SDP optužio župana i njegovu administraciju za najgori turistički rezultat u Hrvatskoj

Županijski SDP prozvao je u današnjem priopćenju za javnost administraciju Šibensko-kninske županije za najlošije turističke rezultate za koje pišu da su ispod prosjeka Dalmacije, Jadran i cijele Hrvatske.

‘Iz službenih podataka Hrvatske turističke zajednice razvidno je da je, za prvih sedam mjeseci po broju dolazaka, Šibensko-kninska županija s rastom od 2,15 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine ispod prosjeka Dalmacije gdje se bilježi rast od 5,54 posto, Jadrana s rastom od 3,39 te cijele Hrvatske u kojoj se bilježi rast od 3,66 posto. Po ostvarenim noćenjima u srpnju smo opet ispod prosjeka sa padom od 2,25% u odnosu na prošlogodišnji srpanj’, navode SDP-ovci u priopćenju kojeg potpisuje predsjednik Joško Šupe.

Šupe piše i da na rezultat sigurno utječe nit faktora, ali po njemu je sigurno jedan od tih županijska administracija, odnosno kako ističe, ‘ulaganje proračunskog novca u programe razvoja turizma. Mislim da tu ne treba isticati da smo i tu daleko najlošiji u Dalmaciji i na Jadranu’, dodaje Šupe..

‘Mislimo da bi se ljudi koji vode turizam u županiji i samu županiju, a pogotovo župan kojem su usta puna turizma, trebali zapitati zašto smo lani ostvarili treći najgori rezultat u cijeloj Hrvatskoj. Lošiji od nas su samo u Koprivničko-križevačkoj i Vukovarsko-srijemskoj županiji’ piše u priopćenju, u kojem županijski SDP zaključuje da  ‘ako po glavi stanovnika ulažete daleko najmanje tj. 2,7 puta manje nego ostatak Dalmacije ili pak čak 7,8 puta manje nego na Jadranu logično je da sve godine neulaganja, nemara i nerada rezultiraju neiskorištenim potencijalom i najlošijim turističkim rezultatima kako u tekućoj tako i u protekloj godini’.

SDP Šibensko-kninske županije pita se i ‘zašto je naša županija od milijardu i 50 milijuna eura ukupnih ulaganja u hravtski turizam, u tekućoj godini, privukla samo 7 milijuna eura. Županija s tolikim potencijalom i kako kaže razvojna strategija turizma ‘planiranim unaprjeđenjem turističke ponude zajedno s razvojem selektivnih oblika turizma’ je privukla nevjerojatnih 0,67 posto ukupnih investicija u turizmu.’

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.