Projektom mobilnog šalterskog ureda Ministarstvo unutarnjih poslova osiguralo je mobilni ured za obavljanje upravnih poslova (poslova prijavništva, MBG-a, osobnih iskaznica, putovnica, vozačkih dozvola, registracije vozila) čime se ponajprije želi poboljšati kvaliteta suradnje i pružanja usluga građanima.
Mobilno šaltersko vozilo namijenjeno je, između ostalog, za odlazak do teško pokretnih osoba i invalida, odlaske na prometno problematična područja, na mjesta gdje dolazi do preopterećenja postojećih kapaciteta za šaltersko poslovanje radi povećanja kapaciteta i ubrzanja rada te obilazak mjesta gdje je usluga šalterskog poslovanja potrebna, a nije dostupna preko stacioniranih objekata Ministarstva unutarnjih poslova. Dolaskom mobilnog šalterskog ureda do navedenih mjesta građanima se pojednostavljuje i olakšava postupak ishođenja isprava.
Mobilno šaltersko vozilo će u vremenu od 4. do 8. prosinca biti na području naše Policijske uprave i to prema sljedećim rasporedima;
– 4. prosinca (četvrtak) u Murteru, Ulica Hrvatskih vladara (na mjesnoj tržnici iza zgrade općine),
– 5. prosinca (petak) u Skradinu, na trgu Male Gospe 3 (ispred zgrade gradske uprave),
– 8. prosinca ( ponedjeljak) u Općini Rogoznica, Obala kneza Domagoja (nova riva)
Uredovno vrijeme mobilnog šalterskog ureda je predviđeno od 9 – 14 sati, a prilikom podnošenja zahtjeva za izradu dokumenata postoji mogućnost uplate iznosa u mobilnom šalterskom uredu.