Direktor D-Resorta: Znate li da je za hotel kreiran miris kojeg nema više nigdje u svijetu?

Nenad Tatarinov, generalni direktor D-Resorta Šibenik, luksuznog resorta smještenog u šibenskoj Mandalini, podijelio je s nama dojmove nakon gotovo godine dana rada hotela. Prethodnu pulsku adresu, zamijenio je šibenskom još dok je na mjestu sadašnjeg ekskluzivnog hotela bila stara vojna zgrada te je u projekt uključen od samog početka.

13.10.2015. hotel esplanada, zagreb, direktor, foto sasa cetkovic

CILJEVI SE UVIJEK PODIŽU VIŠE

– U svakoj tvrtki postoje izazovi, ali Dogus grupa je velika organizacija s jasno definiranim poslovnim procesima, strategijama i ciljevima koji rastu iz godine u godinu, i za nekoga tko želi izazove ovaj posao vrlo je zanimljiv. Upravljanje hotelom, ako je to posao kojeg voliš, pravi je užitak. Postavljeni ciljevi su ostvarivi, no mi koji smo na terenu uvijek želimo da rezultati budu bolji od očekivanja. Cjelokupan tim razmišlja na takav način jer samo tako možemo napredovati. Jaki smo koliko i naša najslabija karika – govori Nenad Tatarinov.

1

Hotel je ‘živo biće’, dodaje, ‘softver’ ove zgrade vrlo je živ.

– Prodajemo obećanja i doživljaje, a oni su za sada iznimni, iako svaki gost ima svoje želje i očekivanja. Uvijek nastojimo ići iznad tih očekivanja. Imao sam priliku raditi sa svjetskim  liderima i poznatim osobama koji ponekad imaju velike zahtjeve, ali su u konačnici puno jednostavniji nego što biste očekivali –

Zbog velike medijske pokrivenosti, nakon otvaranja u D-Resortu bilo je najviše Hrvata.

– Znali smo da će otvaranje izazvati veliki interes u Hrvatskoj pa smo ciljano ponukali velik dio Hrvata da dođu vidjeti što su to Dogus grupa i D-Resort. Ove godine će to ipak biti drugačije, očekujemo znatno veći broj stranih gostiju – pojašnjava Tatarinov.

Gosti u vrhunskom hotelu  u Mandalini, iako cijene variraju, prosječno za noćenje i doručak izdvajaju više od 300 eura.

– Cijena je određena strateški, u skladu s tržištem. Ostali hotelijeri u istom rangu imaju i više cijene. Kad se detaljno analizira sve što gost dobije, vidi se da iskačemo iz ranga –

Svaki detalj u kojem uživaju gosti u D-Resortu pomno je promišljen.

12733980_1690372457904048_4840965032127561606_n

– Od personaliziranog prijema,  preko pića dobrodošlice, malih znakova pažnje, ekskluzivne kozmetike u kupaonici, posebnih ogrtača…  sve su to sitnice koje kreiraju ukupan dojam. Uobičajene su u ovoj klasi hotela i gost ih od nas očekuje. Za hotel je osmišljena i posebna nenametljiva pozadinska glazba, kao i miris koji se ne može osjetiti nigdje drugdje osim u D-Resortu.  O ovim detaljima gost možda niti ne razmišlja, ali oni u konačnici stvaraju cjelokupan doživljaj –

soba d resort

– Koliko god da je hotel pun, luksuz zapravo znači prostor oko gosta, osjećaj da imaš hotel samo za sebe. Gdje god postoji osjećaj zakrčenosti, prelazi se u masovni turizam na način da se pružatelj usluge ne može dovoljno posvetiti gostu. Tome ovdje posvećujemo puno pažnje. Politika kuće je maksimalna privatnost. Gost se mora osjećati sigurno i njegova je anonimnost, ako ju traži, zajamčena.

PROSTOR ZA NAPREDAK

Bazenski prostor u D-Resortu premalen je da zadovolji potrebe svih gostiju i posjetitelja,  nastavlja generalni direktor.

bazen

– Potreban nam je dodatni plažni objekt.  Namjera Dogus grupe je iskoristiti poluotok pred hotelom na način da se svima pruži dodatna usluga te poveća mogućnost da i Šibenčani dođu u Resort. Na poluotoku planiramo napraviti bar, bistro, bazen s pogledom na Šibenik i drveno sunčalište. Ništa se neće mijenjati u prostoru na način da se mijenja krajolik. Kada se ishodimo sve potrebne dozvole, krećemo u izgradnju – najavio je Tatarinov.

– Kako bismo dodatno unaprijedili odnos s gostima, radimo na kreiranju  digitalnih platformi preko kojih će vršiti narudžbe, a omogućit ćemo i  direktan kontakt s hotelom putem Whatsappa. Od ove godine nudimo velik broj ekskluzivnih pića koja se ne mogu često naći u Hrvatskoj, ponešto je izmijenjena i gastro ponuda, a otvara se i dodatni restoran. Unaprijedili smo i SPA zonu te uveli nove tretmane, od kojih bih posebno izdvojio originalni hamam tretman. Uz to, u lipnju počinje i animacija za najmlađe goste, djecu od 4-11 godina. Kontinuirano radimo na poboljšanju ponude. Trudimo se omogućiti našim zaposlenicima da lakše i efikasnije rade svoj posao.

d resort igraonica

Cilj grupacije je i ulaganje u svoje zaposlenike.

– Fluktuacija radne snage je prirodna, pogotovo u ovom poslu, ali maksimalno ulažemo u tim. Dogus grupa okuplja najljepše hotele na svijetu i grupira ih u sjajnu kolekciju koja se svake godine širi. Tako je u posljednjih nekoliko mjeseci postala bogatija za dva ekskluzivna hotela u Rimu i Madridu. Zaposlenik koji ima snagu i mogućnost afirmirati se u grupi, ima veliku mogućnost napredovati te, ukoliko to želi, raditi i u drugim hotelima unutar naše grupe. Kreiramo ljude koji su spremni kvalitetno i sa sigurnošću raditi svoj posao u bilo kojoj zemlji. No, to je nemoguće bez iskustva od barem dvije godine na jednoj poziciji. U prvoj godini ‘hvatate konce’, a potom sami pokazujete koliko možete unaprijediti  poslovni proces.  Apsolutno sam zadovoljan timom u D-Resortu Šibenik – rekao je Tatarinov.

ŠIBENČANI VOLE MANDALINU

Šibenčani su dobro prihvatili resort, primjećuje Tatarinov.

restoran

– Ova je lokacija svima privlačna za provesti nedjeljno popodne, a pogotovo je dobro prihvaćen hotelski restoran. Azijski tjedan osmislili smo upravo kako bismo privukli Šibenčane i jako smo zadovoljni rezultatom. Slična ćemo događanja organizirati i u budućnosti –

Ono što Dogus grupa planira za Šibenik je razvoj destinacije, najavljuje  Tatarinov.

– Rezultati se ne postižu preko noći. Svjesni smo činjenice da je Šibenik još uvijek nepoznat u svijetu, to vidimo iz susreta s kolegama iz različitih zemalja. Ljudi su oduševljeni resortom gdje god da ga prezentiramo, ali za Šibenik i dalje pitaju ‘Gdje se nalazi?’. Mijenjanje te percepcije je težak, ali ostvariv put, a rezultati koje već ostvarujemo vrlo su pozitivni. Šibenik nikada nije bio medijski zastupljeniji, a u budućnosti će biti još i više. Svaki tjedan do dva dolaze nam novinari iz velikih stranih medijskih kuća i time, osim promocije resorta, mijenjamo imidž destinacije – rekao je Tatarinov za kraj.

foto: facebook

 

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.