FOTO: Šibenski osnovnoškolci naučili kako reći NE alkoholu

Maloljetnička zloupotreba alkohola postaje sve veći društveni problem, a kako bi se maloljetnici i javnost dodatno educirali o opasnostima koje iz toga proizlaze, u Gradskoj knjižnici Juraja Šižgorića učenicima sedmih i osmih razreda šibenskih osnovnih škola prikazan je edukativni film Razmisli – treba znati stati autora Roberta Knjaza. Ovaj edukativni film o opasnostima maloljetničke zloupotrebe alkohola prikazan je u sklopu nacionalne kampanje Razmisli – treba znati stati Zagrebačke pivovare, a nastao je u partnerstvu s Agencijom za odgoj i obrazovanje.

Sibenski osnovnoskolci naucili kako reci NE alkoholu

Edukativni film Razmisli – treba znati stati zamišljen je kao nastavni materijal za edukaciju u sklopu zdravstvenog odgoja u osnovnim i srednjim školama, a okupio je mnogobrojne stručnjake i poznate osobe poput Enisa Bešlagića i Željka Pervana koji su upozorili na opasnosti koje donosi prekomjerna konzumacija alkohola u maloljetničkoj dobi. Na šibenskoj projekciji filma sudjelovala je dr. Slobodanka Keleuva, pomoćnica ravnatelja za hitnu medicinu Grada Zagreba, Mario Petreković, popularni voditelj u ulozi ambasadora projekta te Ana Stunić koji su se obratili učenicima kako bi dodatno istaknuli važnost sprečavanja rane i učestale konzumacije alkohola kod maloljetnika.

Odusevljeni osnovnoskolci fotografirali se s Mariom Petrekovicem

Razmisli - Treba znati stati

Učenici i nastavnici također su se upoznali sa zabrinjavajućim podacima i činjenicama u filmu koji su iznijeli  stručnjaci u tom području, a jedan je od njih i podatak da je Zagrebačka Hitna pomoć u 2013. godini za slučajeve maloljetničke zlouporabe alkohola intervenirala preko 300 puta. Ove brojke svake godine sve više raste i predstavlja sve veći problem u Hrvatskoj.

60d2a095-4f8c-4350-8b7e-d4a1ac123306

6069711d-cead-4954-ae3d-905333a16855

Zagrebačka pivovara podržavanjem ovog filma nastavlja s aktivnostima u sklopu kampanje Razmisli jer je svjesna da kao lider na domaćem pivarskom tržištu ima odgovornost i obvezu istaknuti važnosti edukacije maloljetnika i opće javnosti o tom problemu. Tako ovim edukacijskim filmom u sklopu kampanje Razmisli s glavnom komunikacijskom porukom Treba znati stati Zagrebačka pivovara želi zajedno s vrhunskom ekipom stručnjaka i javnih osoba pridonijeti sprečavanju maloljetničke konzumacije alkohola i upozoriti javnost na ovo društveno neprihvatljivo ponašanje.

d417b416-b7be-4517-9f57-54cb87603f9d

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.