FOTO: ŠIBENSKI ŽUPANIJSKI CENTAR: 11 godina broja 112, lani zaprimljeno više od 12 tisuća poziva

– 112 Šibenik, izvolite – riječi su koje će vas s druge strane linije, u slučaju potrebe za hitnim službama, dočekati djelatnici Županijskog centra 112 koji u svojoj šibenskoj podružnici danom otvorenih vrata danas obilježavaju  11. rođendan.

Dan jedinstvenog europskog broja za hitne službe obilježava se danas u svim Županijskim centrima, a tom su prigodom jutros, u Uredu za zaštitu i spašavanje ugostili dožupana Zorana Smolića koji im je poručio da je na njih ponosan, kao i predstavnike čelnih žurnih službi našega grada i županije s kojima ŽC 112 Šibenik već više od jednog desetljeća.

zc 112  110216 19

– 2015. je uglavnom bila mirna godina. Imali smo više od 12 tisuća preusmjerenih poziva, a u usporedbi s godinom prije, to je nekakav prosjek.  Trećina zaprimljenih poziva je na stranim jezicima, a integracija i timski rad svih dežurnih službi su u ovom poslu neophodni – prezentirao je okupljenima kratko neka od postignuća broja 112 Milovan Kević, pročelnik PUZS.

zc 112  110216 16

– Fasciniran sam koliko ste napredovali kroz godine, a suradnja s vama me iz godine u godinu sve više uvjerava da je ovakav vid koordinacije zaista bio prijeko potreban – poručio je kolegama  iz Centra 112 Joško Mamić, voditelj Operativno komunikacijskog centra policije.

zc 112 josko mamic  110216 12

zc 112  110216 18

Među njima, u opuštenom su nam razgovoru otkrili, nema mjesta rivalstvu. Svi rade kao jedno, a posao im zahtjeva toliku dozu odgovornosti da na to uopće i nemaju vremena pomisliti.

– Mi nemamo problema s tim ‘tko će prije’ i kome će zasluge za određeni posao biti pripisane. Svi smo mi povezani, dovoljno smo zreli i iskusni da bismo se spuštali na tu razinu. Uzevši u obzir naš amaterizam i volonterstvo, mislim da dobro odgovaramo na zadatke koje pred nas postave kolege iz 112 centra.

zc 112 HGSS 110216 12

Kada operater sjedi i kada se čini da ništa ne radi, to nije tako. Upravo suprotno. Znači da u tom trenutku drži sve pod kontrolom i da, zahvaljujući međusobnoj organiziranosti službi sve štima. U većim sredinama možda ima određene ‘ljubomore’, odnosno natjecanja oko toga tko će biti korisniji, ali kod nas to nikako nije slučaj – objasnio je Teo Barišić, osnivač i voditelj HGSS Stanice Šibenik, dok je ravnatelj Zavoda za hitnu medicinu Tomislav Jukić istaknuo kako vatrogasci, primjerice, često na mjesto događaja stignu i prije njih, pruže pacijentima nerijetko usluge prijevoza i u svakom trenu se svi zajedno jedni na druge mogu osloniti.

zc 112  110216 18

zc 112 110216 12

-Kada je županiju 2012. zameo snijeg, toga smo jutra odradili sjednicu stožera i nije bilo puno govora. Nismo tada punili medijske stupce, a sve zato što smo u tom trenutku – radili. To nam je u hitnim situacijama prioritet. Samo koordinacija svih službi označava dobro odrađeni posao, stoga rivalstvu mjesta nema – zaključili su Darko Dukić, županijski vatrogasni zapovjednik i Volimir Milošević, zapovjednik JVP Šibenik.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.