Goran Pauk: ‘Dobrodošli u Zadarsku regiju’ provokativni je marketinški potez

Tabla s natpisom ‘Dobrodošli u Zadarsku regiju’ koja je osvanula na Jadranskoj magistrali u Njivicama dio je kampanje Hrvatske zajednice županija, rekao nam je aktualni predsjednik iste, Goran Pauk.

Cilj ove relativno provokativne kampanje je pokazati kako bi izgledala teritorijalna reorganizacija Hrvatske, te po njima najbolji način kako doprijeti do svijesti građana što znači pripadati svojoj županiji i regiji.

ulaz

– Htjeli smo pokazati kako bi to bilo da smo u drugoj regiji, probuditi osjećaje protiv reorganizacije. Ovo je jedan malo provokativniji marketinški potez, ali reakcije nisu izostale. Šibensko – kninska i Vukovarsko – srijemska županija su izabrane kao početne točke ove kampanje iza koje stoji Hrvatska zajednica županije – rekao je za Šibenski portal Goran Pauk koji smatra da je potrebna decentralizacija funkcija i sredstava kako bi bilo još efikasniji u upravljanju onime za što su nadležni.

Hrvatske regije prema njemu trebaju biti utemeljene na povijesnim, regionalnim i zemljopisnim razlozima i u bilo kakvoj reformi ih se ne treba dirati.

Postavljeni plakat na samom ulazu u grad izazvao je burne reakcije Šibenčana koji su pretpostavili da se radi o provokaciji. I nisu pogriješili jer je riječ o provokativnom marketingu iza kojeg se krije Hrvatska zajednica županija.

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.