Jadranska banka: Blokirali smo one šibenske tvrtke koje su dugoročno neuredni dužnici!

Sanacijska uprava Jadranske banke u Šibeniku senzacionalističkim i i neprimjerenim drži tekst u Slobodnoj Dalmaciji kako zbog blokade 21 tvrtke među šibenskim gospodarstvenicima vlada panika.

Podsjetimo, početkom listopada upravljanje Jadranskom bankom preuzela je Državna agencija za sanaciju banaka (DAB) zbog višegodišnje bitke s gubitcima i manjkom kapitala.

Sanacijska uprava na čelu s Ivanom Tomljanovićem navodi kako spomenuti članak ne odražava stvarno stanje, a sve što je Uprava napravila u skladu je s pozitivnim zakonskim propisima koji reguliraju financijsko poslovanje.

tomljenovic jaba

-Klijenti moraju shvatiti da se novac koji su posudili mora vratiti i to sukladno uvjetima iz ugovora koji se moraju poštovati – pojašnjava Tomljenović za Šibenski portal navodeći kako je Jadranska banka blokirala 21 tvrtku, uglavnom dugoročno neuredne dužnike te im smanjila podmirenje tekućih kreditnih obveza sa 90 na 60 dana. Sve je to, podcrtavaju iz Jadranske banke, uredna i ustaljena bankarska praksa, a s naplatom dugogodišnjih nepodmirenih dugovanja, otkriva, nastavit će i dalje.

-Postupci sanacijske uprave Jadranske banke nisu upereni ni protiv koga pojedinačno, jednostavno je riječ o urednom poslovanju banke i naplati potraživanja koja dosada nisu podmirena. Osnovna zadaća banke je zaštita imovine banke kako bi se zaštitila imovinu svojih vjerovnika, a u slučaju Jadranske banke ponaosob imovinu građana – štediša  banke. Sanacijska uprava to je morala napraviti budući da dosadašnje stare uprave istu stvar nisu uspijele riješiti – kaže Tomljenović te naglašava kako su, za razliku od pravnih osoba, građani bitno uredniji u podmirenju svojih obveza prema banci.

Sanacijska uprava ističe kako se naplata ne vrši po novim uvjetima te da nije riječ o nenajavljenim naplatama već se poštuju ugovorne obveze koje su klijenti prihvatili i potpisali.

-To je poznata stvar iz ugovora koju svaka banka ima sa svojim dužnicima. Sva odstupanja od navedenih uvjeta su neprihvatljive bankarske prakse. Banka je uvijek orijentirana prema svom klijentu i cilj joj je fer i korektan odnos, ali taj odnos istovremeno mora biti obostran – zaključuje Tomljenović.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.