Novi video Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u kojem se promoviraju ljepote nacionalnih parkova uz komentar ‘Hrvatska će potratiti vaše vrijeme’ (‘Croatia will waste your time’) izazvao je ogromnu buru u hrvatskoj javnosti. I dok HTZ brani svoj slogan tvrdeći kako ‘provokativnim tehnikama nastoje privući pozornost turista’, poput brojnih građana, ni šibenskim turističkim djelatnicima objava HTZ-a nije ‘sjela’.
-Osobno, mislim da su mogli odabrati adekvatniju poruku. Ne znam je li to nespretno prevedeno ili nije i nadam se da nam to neće utjecati na nadolazeću turističku sezonu jer imamo šansu, nažalost, zbog stiuacije na konkurentnim tržištima ostvariti rekordnu sezonu – kazao nam je prvi čovjek šibenskog turizma Dino Karađole.
Direktorica Turističke zajednice Šibensko-kninske županije Željana Šikić nije bila oduševljena našim pitanjem da prokomentira sporan slogan, ali smatra da to neće imati dalekosežne posljedice na broj dolazaka i noćenja turista u Hrvatskoj.
-Imamo tumačenje Ureda HTZ-a koje su dobili svi mediji, a to je da je riječ o PR fori – navodi Šikić. Nespretno izražavanje ljudi u HTZ-u izgleda ipak se neće odraziti na nadolazeću sezonu.
Šikić, naime, tvrdi kako se Hrvatska na svim dosadašnjim turističkim sajmovima pokazala top destinacijom.
-Primarno zbog sigurnosnih razloga na nama konkurentnim tržištima– ističe.
Čelnica vodičke Turističke zajednice Anita Franin Pečarica tvrdi kako se način oglašavanja kojeg je upotrijebio HTZ koristi i u drugim zemljama te nije neoubičajen. Zaključuje ipak kako izraz ‘traćenje vremena’ nije najsretniji izbor.