Više

    KOCKA D.O.O. Kreativni laboratorij u srcu gradske jezgre u Šibeniku

     

    Kako se iz malog Šibenika mogu raditi velike, svjetske stvari, pokazala je nedavno dizajnerska agencija Kocka d.o.o. kampanjom koju je odradila za Šibenski tjednik i Šibenski portal, kada je snažnim vizualima, a onda i akcijom dijeljenja letaka koju su na terenu proveli ‘ljudi u crnom’, zaokupila pažnju lokalne zajednice. No, osim toga, primjer Kocke pokazuje kako preživjeti na sadašnjem surovom i nemilosrdnom tržištu.

    Fleksibilnost i prilagodljivost su osnovna dva zadatka kojima se manje tvrtke pozicioniraju u poslovnom svijetu i iskorištavaju sve mogućnosti poslovanja ne bi li se probile i izborile za posao. Tako je i šibenska dizajnerska agencija stvorila nukleus oko kojeg su, kao kooperanti i partneri, uvezani ljudi različitih struka. Filozofija tima Kocke jest da se klijentu omogući obavljanje cjelokupnog poslovnog zadatka preko jedne tvrtke, po starom dobrom sistemu – ‘ključ u ruke’.

    Naravno da to nije tako plastično i da se komunikacija odvija svakodnevno, usklađuju se želje i mogućnosti, prilagođava se poslovni plan i strategija, priča vlasnik Kocke, grafički dizajner Marko Barišić.

    ŠIBENSKA KVALITETA

    – Naši prijatelji, arhitekti, novinari, PR stručnjaci, savjetnici za EU fondove, marketinški stručnjaci, likovnjaci, tiskare, izrađivači reklama, agencije, redom su ljudi čija je poslovna kvaliteta neupitna i višestruko dokazana na projektima koje smo dosad odradili. Svi ti ljudi, tim Kocke, zapravo svojim radom predstavljaju Šibenik. Naše je nastojanje, naime, pokazati da se proizvod koji je proizašao iz Šibenika i okolice može mjeriti s ostalima na nacionalnoj razini, da mi ne znamo samo raditi stvari vezane uz Šibenik i prezentaciju istog, nego da se preko univerzalnih znakova i vrijednosti može animirati ciljana publika, kao što je to bio slučaj u nedavnoj kampanji ‘Mravi’ koju je Kocka odradila za Šibenski tjednik i Šibenski portal. Inovacije i kreativnost trebaju biti smjer koji otvara vrata vanjskim klijentima – napominje Barišić. Šibenik je, svjestan je, malo i uvjetno rečeno siromašno tržište, zbog čega je bitno svoje adute pokazati diljem zemlje.

    – Zašto ne bi nekakva firma iz Zagreba angažirala nekog iz Šibenika? Pogledajte agencije u Zagrebu, pa ne rade oni naručene vizuale i ostale materijale s nekim motivom Zagreba, oni su tamo smješteni i ništa više. Mi smo svako malo u Zagrebu i ‘čupamo se’ za posao, obilazimo klijente, živimo na autocesti ali ako je to uvjet poslovnog uspjeha, zašto ne – odlučno će Barišić. Na koncu, nastavlja, za kreativnost je, od lokacije na kojoj radite, nemjerljivo važniji tim koji stvorite oko sebe, kolega ili prijatelja, koji mogu pomoći u provedbi neke ideje.

    OKRUŽITE SE DOBRONAJMJERNICIMA

    – Okružite se kreativnim i dobronamjernim ljudima i zajedno ćete sigurno najlakše postići ono što želite – savjet je kreativaca iz Kocke. Ova agencija, kažimo i to, egzistira u samom srcu Šibenika, u njegovoj staroj gradskoj jezgri želeći na taj način doprinijeti njezinoj revitalizaciji. Tko zna, možda baš ovaj kreativni inkubator šibenske pameti bude jedan od onih kotačića koji će promijeniti kolektivnu svijest koja često sve tuđe vidi u boljem svjetlu.

    – Želio bih samo reći našim sugrađanima koji se bave sličnom strukom da mi nismo bogom dani, da nismo najpametniji. Treba se spustiti na zemlju i učiti od drugih te iste ili slične metode primijeniti u našem okruženju – zaključuje Barišić.

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    Sabrina Buljubašić, nova direktorica HNK Šibenika: ‘Osjeti se...

    Nakon što je dan ranije sa Šubićevca stigla vijest kako je Sabrina Buljubašić postala direktorica kluba, u petak je ta 35-godišnja sportska pravnica i...

    Škola i DVD Drniš udružili snage: Uređenje igrališta...

    U organizaciji Osnovne škole Antuna Mihanovića Petropoljskog i uz pomoć DVD-a Drniš, uređeno je školsko igralište. Inače, igralište je prije dvije godine Šibensko-kninska županija neformalno...

    ‘OPÉRA FRANÇAIS’ – novi glazbeni projekt Nere Gojanović...

    Mezzosopranistica Nera Gojanović i pijanistica Gordana Pavić u utorak, 23. travnja u 20 sati u kazališnom foajeu izvest će koncertni program pod nazivom 'Opéra...

    Nove kamere za brzinu stižu i na prometnice...

    Uz prometnice diljem zemlje postavljeno je 117 kamera za kontrolu brzine koje se izmjenjuju u 400 kućišta. MUP je početkom godine nabavio još 77...

    NAJNOVIJE

    Sabrina Buljubašić, nova direktorica HNK Šibenika: ‘Osjeti se pozitivna atmosfera od ureda do travnjaka, sportski cilj je jasan’

    Nakon što je dan ranije sa Šubićevca stigla vijest kako je Sabrina Buljubašić postala direktorica kluba, u petak je ta 35-godišnja sportska pravnica i...

    Škola i DVD Drniš udružili snage: Uređenje igrališta OŠ Antuna Mihanovića Petropoljskog

    U organizaciji Osnovne škole Antuna Mihanovića Petropoljskog i uz pomoć DVD-a Drniš, uređeno je školsko igralište. Inače, igralište je prije dvije godine Šibensko-kninska županija neformalno...

    ‘OPÉRA FRANÇAIS’ – novi glazbeni projekt Nere Gojanović i Gordane Pavić

    Mezzosopranistica Nera Gojanović i pijanistica Gordana Pavić u utorak, 23. travnja u 20 sati u kazališnom foajeu izvest će koncertni program pod nazivom 'Opéra...

    Nove kamere za brzinu stižu i na prometnice Šibensko-kninske županije

    Uz prometnice diljem zemlje postavljeno je 117 kamera za kontrolu brzine koje se izmjenjuju u 400 kućišta. MUP je početkom godine nabavio još 77...