Javna ustanova „Nacionalni park Krka“ dobitnica je tradicionalne godišnje nagrade „Simply the best“ koju zajedno dodjeljuju UHPA – Udruga hrvatskih putničkih agencija i turistički magazin Way to Croatia.
Nacionalnom parku „Krka“ je s projektom Burnumske ide dodijeljeno priznanje za kreativan razvoj turističkih proizvoda te oblikovanje i unaprjeđenje sadržaja turističke ponude tijekom 2014.
Kategorije u kojima se dodjeljuju nagrade su muzejske ustanove, manje stalne tematsko izložbene cjeline i postavi (manji muzeji, tematske kuće), tematska manifestacija (tradicijsko-gastronomska), smještajni objekt s aktivnim programima boravka i cjelogodišnjim poslovanjem, putnička agencija – novi program domaće turističke ponude i posebna priznanja (pojedinac, udruge, tvrtke).
Burnumske ide organiziraju se od 2011. tijekom ljetnih mjeseci u jedinom rimskom vojnom amfiteatru u Hrvatskoj. Burnum predstavlja izuzetno arheološko nalazište na kojem se aktivno i sustavno provode arheološka istraživanja i konzervacija. Burnumske ide proizvod su JU „NP Krka“ nastao s ciljem valorizacije lokaliteta slabije posjećenosti s tendencijom aktivnog uključivanja lokalnog stanovništva u daljnji razvoj manifestacije i lokalnog gospodarstva.
Do danas je održano osam Burnumskih ida. Termin Ide izvorno se odnosio na dane punog mjeseca koje su Rimljani smatrali povoljnima za organiziranje svečanosti i proslava. Burnumske ide interaktivnosu uprizorenje života za vrijeme vladavine rimskih careva uz prigodni kazališni program, prezentaciju rimskih zanata, vještina, igara, hrane i sl., u kojima sudjeluje preko 2000 posjetitelja i oko 100 izvođača.
IZVOR: npkrka.hr