Poslovni model Travelife na šibenskom Veleučilištu

Udruga hrvatskih putničkih agencija projekt društveno odgovornog poslovanja prema sustavu Travelifea širi na suradnju s Veleučilištem u Šibeniku te će u ožujku započeti edukacija studenata.

Financijska sredstva za realizaciju projekta osigurana su kroz program Leonardo Da Vinci Europske unije, a potporu je dobio i od Ministarstva turizma.

Studente našeg Veleučilišta nastojimo društveno osvijestiti, ali i upoznati s poslovnim modelom Travelife i načinom upravljanja, gdje se profit ostvaruje postizanjem dobrobiti prema društvu i poduzeću. Kontinuiranim usavršavanjem i obrazovanjem omogućava se studentima stjecanje dodatnih kompetencija za poslovanje u turizmu rekla je prodekanica za poslovanje, dr. sc. Ivana Žilić, v. pred., znanstveni suradnik, Travelife trener.

Travelife je vodeća svjetska inicijativa za osposobljavanje, upravljanje i certificiranje turističkih agencija, hotela i drugih smještajnih objekata koje su posvećene održivom razvoju. U okviru projekta je do sada educirano više od 45 predstavnika hrvatskih turističkih agencija i turoperatora te 20 predstavnika hrvatskih hotelijera. Osim toga, educirani su i prvi auditori za hotele te su u pripremi edukacije za auditori za turističke agencije.

Kroz dosad održane trening i upotrebom Travelife edukativnih materijala i alata korisnici su usvojili kako, primjerice, uštedjeti energiju, vodu, smanjiti upotrebu papira te provesti interne politike održivosti. Pregled primjera održivosti može se primijeniti i na poslovne partnere, prijevoz i usluge izleta osiguravajući u budućnosti održiviji opskrbni lanac. Budući da je Travelife brand jedinstveni sustav održivosti prepoznatljiv u cijelom svijetu, sudionicima su predstavljene marketinške prakse kojima se mogu privući kupci i poslovni partneri koji očekuju minimalan utjecaj na okoliš i lokalni način života u destinaciji. Polaznici su oduševljeni praktičnim savjetima trenera Chrisa Thompsona, jednog od  vodećih konzultanata na području održivog turizma i društveno odgovornog poslovanja.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.