RADIONICA URBANOG INKUBATORA: Lemonade3d- kako voditi kreativni studio u Hrvatskoj

Ove srijede, s početkom u 18 sati, u Urbanom centru na Starom pazaru, održat će se četvrta, ujedno i posljednja u nizu motivacijskih radionica namijenjena mladim kreativnim pojedincima. Kao gosti predavači stižu nam braća Veljko i Milivoj Popović iz Splita, vlasnici kreativnog studija Lemonade3d.

 Lemonade3d ima sjedište u Splitu i Londonu, s osnovnom djelatnošću izrade 2d/3d računalne grafike za TV, film, video i print. Studio je 2001. započeo kao game development studio. Godine 2005. specijalizirali su se za izradu 2d/3d računalne grafike, da bi 2008. izradili svoj prvi kratki animirani film.

Radovi članova studija nagrađeni su sa preko 50 međunarodnih nagrada, uključujući OSCAR qualifying ANIMATED EYE award na Aspen shortsfest u Coloradu USA te FIPRESCI international film critiques society award u ANNECY međunarodnom festivalu za animirani film u Francuskoj (najveći festival za animirani film na svijetu).

Radovi studija objavljivani su u brojnim publikacijama uključujući EXPOSE 8, EXPOSE 9, EXOPSE 11,  ANIMATION REPORTER MAGAZINE, HDRI 3D MAGAZINE te su se koristili kao promotivni materijali za računalne programe  firmi  NEWTEK, AUTODESK, PIXOLOGIC...  Članovi studija sudjelovali su na brojnim međunarodnim konferencijama , festivalima i okruglim stolovima kao što su CGsociety MUDBOX CHALLENGE, Cine-City film festival-UK, Tabor film festival-Croatia, Balkanima film festival-Serbia, Tofuzi film festival- Georgia, AncaFest-Slovakia, Fette du animation- Paris France, Kroatien Kreative- Germany, IFCC- Croatia, Animafest Zagreb…

urbani inkubator

Lemonade3d je sklopio partnerstvo sa kreativnom agencijom CNK solutions u Londonu te s njima tvori  Bonsai  Tiger studio.

Motivacijska radionica je besplatna i otvorena za sve zainteresirane sudionike. Kroz program motivacijske radionice svi zainteresirani kreativni pojedinci imat će priliku nešto više čuti i naučiti kako voditi kreativni studio u Hrvatskoj, kako se pritom financirati te probiti na strano tržište. Veljko i Milivoj Popović pričat će o networkingu, festivalima animiranog filma, samopromocji te case studyju – produkcijskom procesu izrade kratkog animiranog filma.

Za sve mlade inovativne pojedince ovo je također prilika da dobiju sve dodatne i opširnije informacije vezane uz način prijave u Urbani inkubator 2.0. Kroz projekt Urbani inkubator 2.0 planira se pružiti društvena i fizička infrastruktura mladim ljudima koji žele realizirati svoje poduzetničke ideje. Ministarstvo poduzetništva i obrta dodijelilo je gradu Šibeniku sredstva za nastavak projekta Urbanog inkubatora iz programa Poduzetnički impuls 2014., Mjera C2 -Tehnološki parkovi, poslovni inkubatori i poduzetnički akceleratori. Ministarstvo je prepoznalo već započeti projekt oživljavanja stare gradske jezgre uspostavom inkubatora za razvoj kreativnih industrija te ovim sredstvima omogućilo oživljavanje još jednog prostora u staroj gradskoj jezgri. Projekt ukupne vrijednosti oko 1 milijun kuna Ministarstvo je podržalo s  550.000,00 kuna dodijeljenih sredstava.

Prostor Urbanog inkubatora 2.0, u Višićevoj ulici (ex ŠKART) bit će opremljen visoko-tehnološkom opremom za razvoj potpuno novih proizvoda. Nabavkom 3D tehnologija za dizajn i razvoj znatno će se povećati mogućnost razvoja novih proizvoda i otvaranje tržišta lokalnim poduzetnicima. Ulaganje u ove i slične tehnologije i alate omogućit će našim poduzetnicima razvoj novih proizvoda i pružanje novih vrsta usluga na tržištu koje još nije razvijeno i na kojem su mogućnosti za napredak ogromne.

 

PROGRAM

18:00-18:15 Uvodna riječ u radionicu Lemonade3d
18:15-19:00 Što znači voditi kreativni studio u Hrvatskoj Lemonade3d
19:00-19:15 Pauza
19:15-20:00 Izvori financiranja i probijanje na strano tržište Lemonade3d
20:00-20:30 Networking, festivali, samopromocija Lemonade3d
20:30-20:45 Case study – produkcijski proces izrade animiranog filma Lemonade3d
20:45-21:00 Vrijeme za izjave medijima

 

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.