Rekorde koji se najavljuju za sezonu može pokvariti jedino – vrijeme

Prošla je turistička sezona, na razini županije, bila nešto lošija negoli prethodna. Od siječnja do kolovoza zabilježen je pad noćenja od 1,6 posto, a ukupni je broj noćenja iznosio nešto više od 4,5 milijuna. Iako smo tek dogurali do polovice ožujka, pripreme za sezonu u većim županijskim turističkim središtima u punom su jeku kako bi nadolazeća predsezona i sezona bile uspješnije negoli prošlogodišnje.

U VODICAMA DOBRI SIJEČANJ I VELJAČA

Direktorica TZ Vodice, Anita Franin-Pećarica kazala nam je kako u prva dva mjeseca ove godine bilježe 40 posto više boravaka u odnosu na prošlu, a ostvareno je oko šest tisuća noćenja.
– Puno se ulaže u pripremu ove turističke predsezone i sezone. Ušli smo u PPS projekt Hrvatske turističke zajednice koji se odnosi na razvoj ponude destinacija u razdoblju pred i posezone, a ulažemo i dodatne napore u marketing i promidžbu naše ponude. U svakom slučaju, maksimalno smo se angažirali kako bi rezultati ove godine bili što bolji. Zajedno s kolegama iz PPS kluba razvijamo posebne programe za pred i posezonu koji uključuju aktivni turizam, zdravstveni turizam, biciklizam… Javile su nam se i nove agencije s aranžmanima za putovanja van sezone. U planu su nam i radionice za iznajmljivače, kako bismo i njih što više uključili u razvoj turističke ponude Vodica – objašnjava Franin-Pećarica i dodaje kako će se za nadolazeće uskrsne blagdane otvoriti hoteli koji su do sada radi preuređenja bili zatvoreni, te očekuje rezultat na razini prošlogodišnjeg, s oko 2.000 gostiju u hotelskom i privatnom smještaju.

TZ ŠIBENIK PRIPREMA MNOŠTVO NOVOSTI

Pripreme za sezonu u punom su jeku i u Šibeniku. Direktor TZ Šibenik Dino Karađole kaže kako su rezultati bookinga, prema završenom sajmu u Berlinu, dobri – vlada interes za Solaris kao najveći hotelski kompleks u županiji, a zadovoljni su i najveći privatni iznajmljivači.

– Što se tiče privatnih iznajmljivača, jako je teško doći do nekih konkretnih brojki, ali ovih pet ili šest najvećih s kojima sam u stalnom kontaktu su zadovoljni trenutnim interesom. Što se marketinških aktivnosti tiče, imamo ih puno. U izradi je aplikacija za privatne iznajmljivače za last minute booking koja će funkcionirati na internetu i pametnim telefonima, razvijamo dječju web stranicu, krećemo uskoro sa sustavom oglašavanja po cijeloj županiji, od Murtera do Rogoznice, koji će za cilj imati usmjeravati goste iz županije na izlet u Šibenik. Pripremamo i studiju za gradsku karticu koja bi trebala u idućih mjesec dana biti gotova, a u izradi je i strategija koja će odrediti turistički razvoj Šibenika u idućih pet godina. Također ćemo nadopunjavati signalizaciju po gradu, rade se nove topografske i slikovne karte Šibenika, prospekt će se osvježavati novim fotografijama, a nadogradit ćemo i nagrađeni film ‘Šibenik you are beautiful’ s objektima koji će se dovršiti do sezone. Kako vidite, pripremamo puno toga, aktivnosti su u punom jeku, i nadam se da ćemo sve uspjeti odraditi prema planu. U svakom slučaju, očekujemo sezonu uspješniju od prethodne, osim ako nas ponovno ne zadese vremenske neprilike, kao prošle godine, što se nadamo da neće biti slučaj – zaključuje Karađole.

PRIMOŠTENSKI HOTELI VEĆ OTVORILI

Uspješnu sezonu predviđaju i u primoštenskoj Turističkoj zajednici. Hoteli polako već otvaraju svoja vrata, a prve su grupe gostiju imali već za proslavu Dana žena, kaže direktor primoštenskog TZ-a Jere Bakotić.

– Hoteli su otvoreni i ostat će otvoreni do 1. studenog. Najave iz hotela su dobre, čak su neki termini u travnju u potpunosti popunjeni i više nema slobodnih mjesta. Ide polako i privatni smještaj, onaj koji gostima nudi sadržaje koji se traže, a neki su već u veljači ugostili svoje prve goste. Među privatnicima imamo one koji uspješno rade tijekom cijele godine. Što se promotivnih aktivnosti tiče, stalno smo ‘u điru’ i to više u inozemstvu nego na domaćem terenu. Promidžbu ćemo dobiti kroz Eurosportov prijenos biciklističke utrke kroz Hrvatsku koji će se pratiti u 54 zemlje, tako da ćemo doprijeti do milijuna gledatelja, kroz akciju Top destinacije također ćemo se predstaviti u 40 zemalja, a sa ScanJetom imamo ugovor za punjenje smještajnih kapaciteta. Osim toga, 19. ožujka putujemo na sajam u Pariz, zajedno s još tri dalmatinske županije, na kojem ćemo se također truditi predstaviti u najboljem svijetlu i privući goste tog tržišta. Prema svemu navedenom, očekujemo jednu dobru i uspješnu sezonu, pod uvjetom da se u Hrvatskoj ne dogodi nešto bitno negativno. Napomenuo bih da, da je Primošten d.d. u boljem stanju, situacija bi bila još bolja. Ali, sada je u postupku rješenje stečaja hotela, a onda slijedi još kamp i Marina Lučica. Svakako nam nedostaje visokokvalitetnog hotelskog smještaja – kaže Bakotić.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.