Rude više nije stečajni upravitelj ATP-a: Davao stimulanse, ‘makinirao’ s putnim nalozima, zapošljavao..

Trgovački sud u Zadru početkom veljače donio je rješenje o razrješenju dužnosti Ivana Rude kao stečajnog upravitelja Autotransporta Šibenik, a za stečajnu upraviteljicu imenovao je Maricu Nekić iz Zadra. U odluci suda, koju prilažemo u tekstu, utvrđeno je niz nepravilnosti u radu Ivana Rude.

Prema odluci Trgovačkog suda, Rude je razriješen dužnosti jer nije postupao u skladu sa zakonom te je ‘nanio štetu stečajnom dužniku i umanjio stečajnu masu istog’.

autobus atp-a

Sutkinja Trgovačkog suda donijela je ovo rješenje na osnovu pritužbe na rad Ivana Rude kao stečajnog upravitelja koju su u listopadu 2015. godine podnijela dva sindikalista ATP-a, Rade Knežević i Slavko Belak. Sud je zatražio da sudski vještak za financije provede knjigovodstveno-financijsko vještačenje poslovanja šibenskog ATP-a.

U svom nalazu vještakinja je otkrila sljedeće:

-da dokumentacija Autotransporta nije vođena uredno, nisu čuvane poslovne knjige

-da Autotransport kontinuirano posluje s gubitkom

-da putni nalazi stečajnog upravitelja Ivana Rude nisu popunjavani sukladno zakonu te za njih ne postoji valjani dokaz da su zapravo i izvršeni

-da su isplaćivani stimulansi pojedinim djelatnicima (u rasponu od 4.230 kuna do 10.970 kuna), ali bez utvrđenih broja radnih sati i bez odobrenja stečajnog suca

-da je glavna izvršna koordinatorica F.Š. koju je zaposlio stečajni upravitelj službeni automobil koristila u privatne svrhe

– da je stečajni upravitelj sklapao ugovore o djelu, bez odobrenja stečajnog suca

-da je stečajni upravitelj zaposlio djelatnicu A.Š. na radno mjesto voditelja turističke poslovnice iako ista nije imala uvjete za to radno mjesto već ih je stekla naknadno školovanjem koje je za nju platio Autotransport

-da je bez odluke skupštine vjerovnika ATP-a kupio službeno vozilo Citroen C4 čime je došlo do smanjenja stečajne mase

-da je bez odluke skupštine vjerovnika kupio20 polovnih autobusa i uzeo u najam pet autobusa sa dospijećem prve rate najma po potpisu aneksa ugovora 05. lipnja 2014., na tri godine, protekom kojeg roka i isplatom posljednje rate stečajni dužnik postaje vlasnik ovih pet vozila, a ukupna vrijednost ugovora, odnosno obveza stečajnog dužnika iznosi 496.500,00 Eura.

Rudu smo tražili za komentar na niz nepravilnosti koje je otkrila sudska vještakinja.

ivan rude

-Odluku suda neću komentirali, ali s njom se ne slažem. Pravo žalbe nemam, ali prihvaćam pravila igre. Ja sam svoje u Autotransportu napravio, stečaj je gotov, vukao se dvije godine zbog sporosti države. Stečajni plan je napravljen, čeka se njegovo prihvaćanje, tvrtka je likvidna, plaće radnicima dolaze redovito, sve je u redu. Nikakve šolde nisam ukrao, nisam zlouporabio svoj položaj i ovlasti – kaže Rude. Na naše pitanje zbog čega je dijelu radnika isplaćivao stimulanse i po kojoj osnovi, odgovara:

-Ja vodim poslovanje i biram radnike i odgovoran sam za poslovanje tvrtke u stečaju. Nesuvislo je da pitam stečajnog suca za radnike i njihovo zapošljavanje jer bi po tome i sudac bio odgovoran za loše poslovanje u tvrtki. Tim sam radnicima dao minimalnu plaću, ali su po zaslugama, dobivali i više. Nemojte misliti, i šoferi imaju oko sedam do 10 iljada kuna plaće – navodi Rude.

Na pitanje kako pravda putne naloge koji nisu vođeni kako treba, priznat će:

-Postoje tu neke mane, ali za njih možda odgovara knjigovođa. Otkud da ja znam kako se obračunava kilometraža – poručuje.

Sindikalist koji je i pokrenuo cijeli slučaj pred Trgovačkim sudom Rade Knežević u telefonskom razgovoru kazao nam je da ne želi nikakve daljne kaznene progone, već mu je jedini cilj da se stečaj čim prije okonča.

-Godinama sam vodio bitku s bivšim direktorom ATP-a, obišao sam cijeli Zagreb do ureda Mladena Bajića. Izgubio sam zdravlje i razočarao se u sustav. Ne mogu se nositi s institucijama. Firma je u zadnje dvije godine opljačkanja, dovedeni su ljudi koji nemaju veze s prometom…Daljnje progone ne želim, jedino sada što je važno da se sazove skupština vjerovnika prihvati stečajni plan i Čazmatrans uđe kao strateški partner – zaključuje Knežević.

rude_nije_vise_upravitelj_Page_1

rude_nije_vise_upravitelj_Page_2

rude_nije_vise_upravitelj_Page_3

rude_nije_vise_upravitelj_Page_4

rude_nije_vise_upravitelj_Page_5

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.