KREATIVNI PROJEKT AGENCIJE KOCKA: Prvi višejezični portal namijenjen turistima !

Kreativni tim šibenske agencije Kocka u svojem je malom kreativnom laboratoriju u samom centru grada“skuhao“ još jedan neobičan projekt. Agencija Kocka kreirala je prvi news portal u Šibensko-kninskoj županiji koji će biti namijenjen turistima. Riječ je o internetskom portalu Šibenik BIRD koji će svjetlo dana ugledati 15. lipnja, neposredno pred „špicu“ sezone, a donosit će sve bitne i zanimljive informacije na više svjetskih jezika; osim hrvatskog još i na engleskom, njemačkom i talijanskom. BIRD će na zanimljiv, pregledan, moderan i sadržajno prihvatljiv način obuhvatiti sve ključne elemente vezane za jednu turistički poželjnu destinaciju, kao što je Šibensko-kninska županija.

bird7 bird4

Kako napominje Marko Barišić, direktor Kocke i njezin glavni dizajner, portal Šibenik BIRD obuhvaća široki spektar sadržajnih elemenata, od najnovijih vijesti na dnevnoj bazi koje su od primarnog interesa i važnosti turistima i posjetiteljima Šibensko-kninske županije, pa do svih ostalih sastavnica i elemenata kojima obiluje naša županija.

kocka_25052015

Misija Šibenik BIRD-a jest da na višejezičnom portalu objedini ponudu, ali i ključne informacije o svim gradovima, TZ-ovima i općinama u županiji. Pri tome se misli na informacije o kulturnim i zabavnim događanjima, servisne informacije te sve što bi turiste moglo interesirati, uključujući i povijesne priče, isječke iz bogate kulturno-povijesne baštine, sličice prirodnih ljepota i atrakcija, gastronomsku ponudu… Na Šibenik Birdu ćete, primjerice, moći pronaći informacije o tome gdje večeras možete izaći i gdje ćete zadovoljiti svoj gastronomski ukus, ali isto tako i preporuke što na nekoj lokaciji trebate vidjeti te na što obratiti pažnju. Bit će to svojevrsni putokaz za turiste koji za cilj ima zadovoljiti njihovu znatiželju kad je u pitanju informiranje o destinaciji i udovoljiti njihovim apetitima.
bird2
Osim informacija o destinacijama na Šibensko-kninskom području, Šibenik BIRD će svaki dan donositi na tri jezika prevedene vijesti od kulturnog i društvenog značaja koje bi mogle biti zanimljive posjetiteljima ovog područja. Bitno je, istaknut će Barišić, samo da nema politike i ostalih „teških“ tema koje turisti sasvim sigurno ne priželjkuju na takvom portalu.
Budući da je riječ o portalu specijaliziranom za turističke korisnike, Šibenik BIRD sadržavat će i popis smještajnih kapaciteta, hotela, hostela, kampova, apartmanskih smještajnih jedinica, te turističkih agencija, kako bi turisti imali dostupne sve potrebne informacije na jednom mjestu i na taj način bili u mogućnosti isplanirati cijeli svoj boravak u Šibensko-kninskoj županiji. Na razvoju ove ideje radio je čitav Kockin tim – Marko Barišić, Anamaria Petani te Duška Radetić koja je autorica inovativnog loga Šibenik BIRD-a.
– Kada smo stvarali ovaj portal vodili smo računa o tome da Šibenik BIRD bude naoko privlačan, dakle modernog dizajna s prepoznatljivim logotipom ptice koja predstavlja ljepotu i slobodu kretanja. Do ideje Šibenik BIRD-a došli smo vodeći se mišlju kako bi se svaka osoba trebala osjećati prilikom posjeta našem gradu i županiji. Vrlo brzo smo došli do zaključka da je BIRD utjelovljenje svega lijepoga što nudimo: brzu i potpunu informaciju, ljepotu sadržajne cjeline te slobodu kretanja našim virtualnim prostorom, s mnoštvom informacija putem kojih posjetitelj može upoznati naš kraj, kulturu i način života. Upravo tako želimo da se naši posjetitelji osjećaju kad otvore naš portal i kad posjete naš grad i županiju – napominje Anamaria Petani, koordinatorica ovog projekta.
bird3
Inače, Kocka ima bogat portfelj uspješno provedenih projekata. Barišić podsjeća na niz projekata edukativnih knjižica namijenjenih najmlađima, a putem kojih se djeci pažnja skretala na važnost recikliranja, očuvanja okoliša, važnost vode za žive organizme, ili načine ponašanja u okruženju nacionalnih parkova. Kocka je također tvorac idejnog projekta muzejskog postava u Muzeju betinske drvene brodogradnje, zaslužna je za vizualni identitet Sajma u srednjovjekovnom Šibeniku 2014. te novi imidž Županijskog Radio Šibenika. Kreativni tim ove agencije glavni je „krivac“ što su šibenske palače, ali i ostale gradske znamenitosti označene inovativnim 3D tablama, Funcutima su povodom 30. godišnjice postojanja ove navijačke udruge poklonili dizajn logotipa, pokazavši tako i svoju društvenu odgovornost, a izradili su i kompletan vizual poznatog brenda Beef shop za ulazak na hrvatsko tržište te još mnogo toga. Agencija je osmislila inovativnu on-line aplikaciju za istraživanje Kornata, u suradnji s Javnom ustanovom NP Kornati, a u suradnji s Gradom Šibenikom i Sveučilištem u Zagrebu upravo radi na projektu marketinškog jačanja Studija energetske učinkovitosti i obnovljivih izvora, kako bi javnosti na razumljiv i artikuliran način proslijedila niz informacija koje su maturantima potrebne kako bi se odlučili za upis na ovaj studij koji u rujnu po prvi put upisuje studente.

bird7
Barišić će kazati kako je Šibenik BIRD samo kruna tog iskustva.
– Kocka je vjerojatno jedina županijska agencija koja na jednom mjestu ima sve – dizajnere, fotografe, stručnjake za marketing i PR, programere, projektante i arhitekte te ljude ostalih kreativnih profila. Oduvijek nam je bio važan isključivo timski rad koji je dosad rezultirao nizom projekata kojima se ponosimo. BIRD je sažeo to naše stručno znanje u jednu, na šibensko-kninskom području, jedinstvenu priču. Nadamo se kako će turisti u njemu uživati onoliko koliko smo mi uživali dok smo ga stvarali – zaključuje Barišić.
Jelena Bajkić, marketing manager Dalmare centar:

– Ekipa iz Kocke je uvijek ažurna, inovativna, puna novih ideja. Spremni su na suradnju i na njih se uvijek možeš osloniti.
Maja Sulje, marketing manager, Solaris Beach Resort:
– Uvijek je zadovoljstvo surađivati s mladim inovativnim timom koji svojim idejama nadahnjuje i naprosto je užitak vidjeti da se i Šibenik može podičiti kreativnošću kakvu ima tim Kocke! Suradnju nastavljamo i uvijek joj se iznova veselim!
Gorana Barišić-Bačelić, voditeljica Odjela za upravljanje objektima fortifikacijskog sustava, Tvrđava sv. Mihovil:
– Kod vanjskih suradnika najvažnija nam je dobra i dvosmjerna komunikacija, što svakako s Kockom imamo. Ujednačen vizualni jezik svih promo materijala, brzina i preciznost – sve zajedno u službi dobrog promotivnog materijala!

bird6
Joško Babačić, predsjednik Šibenske gradske straže:
– S Kockom smo započeli suradnju za vrijeme prošlogodišnjeg Sajma u srednjovjekovnom Šibeniku. Marketinški i oglašivački dio koji je Kocka odrađivala bio je najbolji od svih dosadašnjih sajmova. I ove ćemo godine tražiti suradnju s njima.
Hrvoje Zekanović, čelnik Hrasta
– Meni je svaka dobra inicijativa draga. Kocka radi jedan dobar posao na svom području djelovanja. Moje iskustvo s Kockom je pozitivno, imamo zaista dobar profesionalni odnos. Kocka je primjer kako se velike stvari mogu raditi iz male sredine.

bird5
Dino Karađole, direktor Ureda TZ Grada Šibenika
– Surađujemo praktički od prvoga dana i imali smo niz projekata dosada, od web stranice, signalizacije, označavanja palača. Zadovoljan sam u kojem to smjeru ide. Marko Barišić zaista radi dobar dizajn i prepoznaje motive za određene projekte.
Zvonko Pešić, inicijator projekta Studija energetske učinkovitosti i obnovljivih izvora
– Od prvog kontakta s timom iz agencije Kocka pa do danas vidio sam da se radi o veoma profesionalnoj i dinamičnoj mladoj ekipi. Oni su inovativni, kreativni, pouzdani, sve ono što je bilo dogovoreno bilo je i izvršeno.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.