Elektronsko fakturiranje, iako prisutno već nekoliko godina u Hrvatskoj, tek nakon ulaska u Europsku uniju postaje sve poželjniji oblik poslovanja i u našoj državi.
Riječ je o postupku slanja računa putem e-pošte uz korištenje FINA aplikativnog certifikata i vremenskog žiga, koji u potpunosti zamjenjuje slanje faktura poštom. A kako su se mnogi već i sami uvjerili, takav oblik fakturiranja nužan je za sve one koji svoje poslovanje misle preseliti i na tržišta Europske unije. Do 2020. godine e-fakturiranje trebalo bi biti dominantan način fakturiranja, odluka je to koju je Europska komisija donijela još prije nekoliko godina pozivajući zemlje članice da ogromne količine dokumenata presele u virtualni prostor. Svrha takvog poslovanja, uz očuvanje prirode, ponajprije su uštede.
Ovakav način poslovanja još je relativno nepoznat u Hrvatskoj, iako je lako dostupan već nekoliko godina. Izlaskom na europsko tržište, gdje je do 2014. godine broj korisnika e-fakturiranja višestruko porastao, i hrvatski poduzetnici, obrtnici i gospodarstvenici trebat će usvojiti ovaj način poslovanja. Usluga e-fakturiranja, koja je na hrvatskom tržištu dostupna preko web platforme Moj e-Račun, omogućuje korisnicima elektroničku razmjenu primarno računa, ali i opomena te odobrenja, dok u budućnosti će biti i virtualni prostor za razmjenu i spremanje drugih dokumenata između dobavljača i kupaca . Ukratko, ova web platforma omogućuje cjelokupan proces od izdavanja, zaprimanja do arhiviranja dokumenata.
Kako koristiti Moj-eRačun u poslovanju na domaćem i inozemnom tržištu, možete naučiti na Moj-eRačun Akademiji, stručnoj edukaciji koja se počela provoditi u veljači ove godine, a do sada ih je održano više od 15 u svim hrvatskim regijama. Moj-eRačun Akademija održat će se u Šibeniku 28. svibnja u prostorima Hrvatske gospodarske komore na adresi fra Jerolima Milete 31.
Informacije o načinu i mjestu prijave za sudjelovanje na Moj-eRačun Akademiji potražite na www.moj-eracun.hr.