Kampanja redizajna Šibenskog portala i Šibenskog tjednika polučila je odličan rezultat te se o njoj i dalje naveliko priča. Inovativna kampanja pokazatelj je kako moderne marketinške kampanje nisu rezervirane samo za svjetske korporacije već se, uz malo kreativnosti i puno kolektivnog rada, mogu realizirati i na lokalnoj razini.
Marketinška i dizajnerska agencija KOCKA d.o.o., na čelu s grafičkim dizajnerom Markom Barišićem te marketinškim dvojcem Mirnom Vulin i Anamariom Petani, odradila je cijelu kampanju te ju uspješno dovela do kraja
Korištenjem simbola mrava kao odraza snage i zajedništva, prije svega temeljitih i upornih djelatnika, metafora je kojom smo željeli prikazati novinare Šibenskog portala i Šibenskog tjednika kao profesionalce u svom poslu koji ne prežu ni pred čim kako bi prvi objavili istinu. Snažan smo kolektiv koji funkcionira „kao jedan“, na čijem bi pristupu mogle pozavidjeti i puno veće redakcije.
Od samog idejnog začetka, pa do provedbe i najdetaljnijih elemenata, ostali smo dosljedni do kraja. Kampanja je zamišljena na način da naši sugrađani, vjerni čitatelji i prijatelji, kao i ostali mediji, budu naši promotori i glasnogovornici, što smo na koncu i postigli. Nakon objave 15.11. tko zapravo stoji iza cijele kampanje, mnogi su bili šokirani i ugodno iznenađeni, pa vam prenosimo neke od reakcija naših sugrađana: Na Facebook profilu Šibenskog tjednika: „Super to s mravima!“, u inbox: „Bravo, svaka čast, kampanja s mravom me totalno šokirala! Mislila sam da je rič o nekom novom SF filmu i da će okupirati cili grad! Prejako!“, „Svemu sam se nada, al’ da će mi dite po kalelargi odlipljivat naljepnice mrava, e tomu se nisam nada! Sad samo ponavlja: tata, oću mlave! Hahahaha“
Posebne pohvale smo „pobrali“ za teaser kampanju koja je započela jumbo plakatima s jednostavnim, ali upadljivim crno- bijelim dizajnom te upečatljivom porukom „snaga“ koji su najavljivali nešto „revolucionarno“ i drugačije. Bilboarde su „pratili“ ljudi odjeveni u crno, dijeleći po gradu „bookmarke“ ali i dalje ne otkrivajući o čemu je riječ, pri čemu je interes javnosti iz dana u dan rastao.
. I sad na koncu možemo „zaokružiti priču“ i reći da imamo jedan novi, originalan priozvod iza kojeg stoje godine rada, iskustva, kreativnosti i kolegijalnosti.