ŠTEDLJIVI TURISTI: U Šibeniku turisti ne kupuju niti suvenire!

Službene brojke ne lažu – u prvih šest mjeseci ove godine Šibenik je posjetilo 0,6 posto turista manje nego u istom periodu prošle godine. Da je turistička predsezona podbacila, svjedoče i u gradskim suvenirnicama. Svi su složni – turista je manje, a ovi koji su na ljetovanje stigli u Krešimirov grad, suvenire ne kupuju.

RAZNOLIKA PONUDA

Ponuda suvenirnica u srcu grada je šarolika, od jeftinih sitnica ‘made in China’ do skupljih, originalnih rukotvorina i domaćih proizvoda. Stoga problem vjerojatno nije u manjku ponude – ona je takva da bi svatko mogao pronaći nešto za sebe. U čemu je problem, nitko ne zna sa sigurnošću kazati.

U suvenirnici Marinero navode kako im koliko-toliko ide prodaja jeftinijih stvari, poput magneta i kemijskih olovaka, te tekstila koji sami printaju i po kojem su jedinstveni u gradu.

sv.jakov suveniri (2)

– Turisti vole printove s motivima grba i šahovnice, bilo na majicama ili torbama, to ide. I gusarske motive kupuju, ali im nije jasna poveznica sa Šibenikom – kaže nam trgovkinja iz Marinera i dodaje kako u pet godina, koliko tamo radi, nije doživjela lošiji početak sezone.

NAJBOLJE IDU SOKOVI I SLADOLEDI

Suvenirnica Sv. Jakov, unatoč bogatoj ponudi, uz poneki magnet koji kao jeftinu uspomenu turisti ponesu doma, najviše prodaje sokove i sladolede.

Za ručne radove i domaće proizvode još uvijek, čini se, nema kupaca.

oggi_bijoux_botun1

– Ljudi dođu, razgledaju ponudu, ali rijetko tko nešto kupi. U ponudi imamo domaće likere, slike, ručne radove od kamena, lavandu, ali još uvijek čekamo kupce – komentiraju iz suvenirnice kod Gradske vijećnice. Svima njima jasno je da ih spasiti može samo mnogo uspješniji nastavak turističke sezone.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.