Pašteta Argeta – Junior kokokrem, keksi Grancereale Cioccolato i frutta, gel za tuširanje L’angelica – Olea naturae, ulje Monini Classico squeezable, keksi Mulino bianco – Nascondini i Cioccogarno, pasta za zube Plidenta – Bio, toaletni papir Paloma – Smart Care, mobilni internet Tele2- Bezbroj GB, rukavice Vileda- Multisensitive i Multilatex te alkoholno piće Vutra, dobili su nagrade za nove, poboljšane i inovativne proizvode koje su kao najbolje na policama trgovina istaknuli potrošači.
Priznanja za ‘Odabrani proizvod godine’ dodijeljena su jučer u Matis Absolut Loungeu u Zagrebu.
– Iznimno mi je drago što smo i treću godinu za redom prisutni na hrvatskom tržištu, ova godina je posebna po tome što su u nju ušle i usluge iz drugih sektora, a na što su potrošači iznimno pozitivno reagirali. Vjerujem kako su hrvatski potrošači itekako u pravu kada je riječ o kvaliteti jer često znaju izaći iz okvira i komentirati neke detalje koje su od velike važnosti za proizvođače. Želim čestitati u ime naše organizacije svim pobjednicima i vjerujem kako će iduća godina biti još bolja u utrci za inovativnost – izjavio je Gregor Gorenc, direktor ‘Odabranog proizvoda godine’.
Cijena, kvaliteta i inovativnost proizvoda, najbitniji su elementi na koje kupac gleda, a ti su elementi u fokusu ‘Odabranog proizvoda godine’. Više od 50 proizvoda nominirano je u predselekcijskoj kategoriji, a ovog puta, pobjedu je odnijelo njih 10 u jednako toliko kategorija.
Na ishod natjecanja utjecali su isključivo kupci, kao ispitanici u transparentnom i nezavisnom istraživanju javnog mnijenja koje za Odabrani proizvod godine već godinama uspješno provodi renomirana i specijalizirana agencija AC Nielsen. Oni su ocjenjivali inovativnost i atraktivnost nominiranog proizvoda te određivali svoju namjeru za kupnju, a zanimljivo je da je, prateći svjetske trendove, Odabrani proizvod godine po prvi put u konačnu ocjenu uvrstio i Taste, u sklopu kojeg su kupci testirali nominirane proizvoda u stvarnom vremenu, putem partnera – internetskih portala.
Svi navedeni proizvodi odsad će na policama Super i Maxi Konzum trgovina biti označeni s prepoznatljivom, crveno-bijelom oznakom ‘Odabranog proizvoda godine’, koja jamči njihovu kvalitetu, inovativnost, ali i zadovoljstvo potrošača istima. Činjenicu kako ovaj pečat označava zadobiveno povjerenje potrošača, dokazuje i podatak da proizvodi s oznakom ‘Odabranog proizvoda godine’ ostvaruju i preko 15 posto veću prodaju.