Gnjave vas preko telefona i pokušavaju vam nešto prodati? Evo kako tome stati na kraj

Ilustracija

Svi oni koji ne žele da ih trgovci kontaktiraju kako bi im prodali neku uslugu ili proizvod preko telefona, svoj telefonski broj mogu upisati u registar ‘Ne zovi’.

Riječ je o novom besplatnom javnom registru telefonskih brojeva potrošača koji ne žele da ih trgovci kontaktiraju preko telefona, SMS i MMS porukama kako bi promovirali i prodali svoje proizvode i usluge.

Registar je propisan Zakonom o zaštiti potrošača, a brojeve upisane u njega trgovci ne smiju zvati ili na te brojeve slati promidžbene ili prodajne poruke.

– Registar ‘Ne zovi’ je javan i prikazuje samo tri informacije, je li pojedini broj upisan u registar, jesu li za taj broj povučene sve prethodno date privole i vremenska oznaka kada je broj upisan u registar. Ostale informacije vezane uz broj upisan u registar nisu dostupne, priopćeno je iz Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM).

Brojeve upisuje ili ispisuje pojedini operator na zahtjev potrošača u roku od sedam dana od zaprimanja zahtjeva. HAKOM ne upisuje ili ispisuje brojeve, a nadležan je za postupanje operatora u slučajevima spornih zahtjeva za upis odnosno ispis.

– Za kršenje Zakona o zaštiti potrošača, odnosno kontaktiranje brojeva upisanih u Registar u svrhu promidžbe i prodaje od strane trgovaca, nadležna je tržišna inspekcija Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, poručuju iz HAKOM-a.

Obrazac zahtjeva za upis odnosno ispis telefonskog broja može se pronaći OVDJE.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.