Više

    HRVATSKA 365: Bezobrazluk HTZ-a: ‘Koliko smo platili slogan? Nećemo vam reći!’

     

    Kampanja Hrvatske turističke zajednice nazvana Hrvatska 365, koja ima za cilj produljiti ovogodišnju posezonu i predsezonu iduće godine, zahuktala se: u pilot-projekt uključene su 22 destinacije koje su dobile dodatna sredstva za promidžbu, a zauzvrat su se obvezale da će najmanje do 15. listopada imati otvorene sve glavne turističke sadržaje te gostima ponuditi i neke programe koji ne ovise o vremenskim prilikama.

    Projekt službeno nazvan PPS u Ministarstvu turizma i HTZ-u smatraju svojim najvažnijim potezom i od njega puno očekuju. Samo za ovu godinu na njega će potrošiti gotovo pet milijuna kuna, a ulaganja u idućim sezonama trebala bi se višestruko povećati.

    A velik dio od tog kolača utrošen je upravo u slogan ‘Hrvatska 365‘, već na prvi pogled nemaštovitu poruku koja gostima daje do znanja da mogu navratiti kod nas kad god požele. O kolikom iznosu se radi, u HTZ-u su za tportal odbili odgovoriti; tvrde da je riječ o ‘tržišnoj cijeni’ i da će konkretne brojke objaviti tek u financijskom izvješću.

    ‘Ne, ne želimo komunicirati konkretne iznose’, decidirano su nam odgovorili u HTZ-u nakon višednevnog natezanja i našeg traženja da precizno otkriju koliko novca su potrošili na brendiranje projekta PPS, a ono kao da je prepisano od turističkih konkurenata. Poigravanje s brojkom dana u godini naime na turističkom tržištu već je viđeno više puta, a samo u ovom trenutku traju akcije nazvane ‘Grčka 365’, ‘Portugal 365’, ‘Armenija 365’ i ‘Malta 365’.

    ‘Činjenica da je 365 na globalnoj razini već prepoznatljiv motiv ide nam svima u prilog’, diplomatski pojašnjavaju u Hrvatskoj turističkoj zajednici.

    Da sve ne bi završilo samo na pukoj nemaštovitosti, imamo još nekoliko detalja: novu hrvatsku turističku kampanju zajedno sa sloganom osmislila je agencija Grey Worldwide, pa je zasad neobjavljen iznos novca u stvarnosti završio u privatnim džepovima.

    ‘Vizualni identitet i slogan projekta radila je spomenuta agencija. HTZ je poziv za dostavom ponuda dao trima agencijama, a Povjerenstvo za dodjelu PPS oznaka odabralo je rješenje Grey Worldwidea. Cijena je bila tržišna i uključivala je kompletan vizualni identitet i slogan te sve popratne aktivnosti – podlogotipe, otkup autorskih prava i slično’, odgovoreno nam je u Hrvatskoj turističkoj zajednici. Sastav ovog povjerenstva, kao ni mnogih sličnih tijela pri Ministarstvu turizma ili HTZ-u, također nije javno objavljen.

    Druge dvije agencije koje su sudjelovale u ovoj vrsti pozivnog natječaja su BBDO te Bruketa & Žinić, no i jedni i drugi pristojno su odbili komentirati izabrani rad Hrvatska 365 ili predstaviti svoja ponuđena rješenja, a pogotovo nisu željeli razgovarati o cijeni koju su bili postavili. Ni u samom Grey Worldwideu nisu bili raspoloženi za komunikaciju na ovu temu, opravdavši se ugovornim odnosom s HTZ-om.

    IZVOR: tportal.hr

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    Petak sunčaniji, a u nedjelju jačanje bure

    Promjenjivo i svježe vrijeme imat ćemo i sljedećih barem tjedan dana, uz češće povremene oborine na kopnu, a na Jadranu i uz gdjekad jaku...

    FOTO Zabok odnio bodove u dosta komornoj atmosferi...

    Pukla je pobjednička mini-serija Šibenke. Stala je na dvije pobjede, Zabok je, na polupunom (ili polupraznom) Baldekinu, u poprilično komornoj atmosferi, bez huka Funcuta,...

    Telegram doznaje: Milanoviću se obećalo 57 zastupnika, čeka...

    Rijeke pravde su, kako doznajemo, dosad već okupili 57 zastupnika koji bi za mandatara podržali Zorana Milanovića. Osim SDP-a i koalicijskih partnera te stranke,...

    Neugodno iznenađenje jutro nakon izbora: Pogledajte kakvu su...

    Jutro nakon što su održani parlamentarni izbori, a još se nisu slegnuli niti prvi dojmovi, stiže prva najava poskupljenja - piše Jutarnji. A1, naime, svoje...

    NAJNOVIJE

    Petak sunčaniji, a u nedjelju jačanje bure

    Promjenjivo i svježe vrijeme imat ćemo i sljedećih barem tjedan dana, uz češće povremene oborine na kopnu, a na Jadranu i uz gdjekad jaku...

    FOTO Zabok odnio bodove u dosta komornoj atmosferi na Baldekinu, play off i dalje je dohvatljiv narančastima

    Pukla je pobjednička mini-serija Šibenke. Stala je na dvije pobjede, Zabok je, na polupunom (ili polupraznom) Baldekinu, u poprilično komornoj atmosferi, bez huka Funcuta,...

    Telegram doznaje: Milanoviću se obećalo 57 zastupnika, čeka se odluka Mosta, dobili smo komentar Nikole Grmoje

    Rijeke pravde su, kako doznajemo, dosad već okupili 57 zastupnika koji bi za mandatara podržali Zorana Milanovića. Osim SDP-a i koalicijskih partnera te stranke,...

    Neugodno iznenađenje jutro nakon izbora: Pogledajte kakvu su poruku dobili korisnici A1

    Jutro nakon što su održani parlamentarni izbori, a još se nisu slegnuli niti prvi dojmovi, stiže prva najava poskupljenja - piše Jutarnji. A1, naime, svoje...