Hrvatski otok proglašen drugom najboljom destinacijom na svijetu u 2018. godini

Specijalizirani američki portal Food, Wine&Travel Magazine sastavio je listu 11 najboljih destinacija za putovanja u ovoj godini, a na drugo mjesto stavio je otok Lošinj. To je jedan od razloga zašto u Turističkoj zajednici grada Mali Lošinj vjeruju da taj otok ove godine očekuje nastavak pozitivnih turističkih trendova s barem jedan posto više noćenja nego u odličnoj 2017. godini.

Prvi na toj listi, ispred Lošinja, japanski je grad Tokio, a iza su Abruzzo u Italiji, Fredericton u Kanadi, francuski Bordeaux, talijanski Capri, Sri Lanka, jezero Constance u Njemačkoj, mađarski glavni grad Budimpešta, Jordan i Solomonski Otoci.

Ta su odredišta kao najbolja za putovanja u svijetu ove godine izabrali američki blogeri i putopisci, a za otok Lošinj naglasili su da je to hrvatski otok vitalnosti, koji ostaje u sjećanju zbog prekrasne obale, kristalno čistog mora i svježeg morskog zraka. Također hvale ljepote uvale Čikat, ponudu hotela i vrhunske spa programe, ali i jedinstveni Muzej Apoksiomena koji oduševljava, kao i otočku restoransku ponudu te susjedne otoke Ilovik i Cres s poznatom plažom Lubenice.

‘Otok Lošinj u Hrvatskoj je poznat kao otok vitalnosti na koji su se bogati Europljani stoljećima dolazili odmarati od teških, hladnih zima. Dolazili su na taj majušni otok kako bi pročistili svoja tijela i umove. Doslovno, prije nego što je uopće postojao zdravstveni turizam. Kažu da boravak na otoku poboljšava zdravlje zbog svog svježeg zraka pomiješanog s morskom solju i borovima. No osim toga, predivno mjesto na obali s manje od 10.000 stanovnika i jednostavnim životom. Oduševit ćete se ako provedete neko vrijeme ovdje, na obali s kristalno čistom vodom Mediterana’, stoji u članku.

– Veseli nas ovakva i sve slične objave u inozemnim medijima s kojima dobro surađujemo, što će, uz naše aktivnosti, vjerujemo pridonijeti dobroj turističkoj 2018. godini, koju smo aktivno počeli novom promotivnom kampanjom s vizualima i novim sloganom ‘1 visit is worth 1000 pictures’, a kroz godinu u promociji ćemo se fokusirati i na kulturnu, zdravstvenu i ponudu aktivnog odmora- poručuju iz malološinjske Turističke zajednice piše index.

Foto: Instagram

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.