Više

    Jedinstveni suvenir Ive Šimeković stane u džep i usput educira o bogatstvu Hrvatske

     

    Nakon 17 godina rada u korporacijama Iva Šimeković odlučila se na vlastiti poduzetnički pothvat. Kroz spoj igre, fotografija i edukativnog sadržaja odlučila je pokazati da se u Hrvatskoj imamo čime ponositi, a rezultat je jedinstven suvenir: inovativna serija edukativnih i zabavnih proizvoda Meet Croatia – Memory Croatia. U toj su niši, ističe, na našem tržištu bili zastupljeni pretežno uvozni artikli, za koje Šimeković smatra da svojim dizajnom nude samo implementaciju boja i opisa te ne prikazuju Hrvatsku u pravom svjetlu.

    Parkovi, Dubrovnik i Zagreb

    “Oduvijek su mi se miješali parkovi prirode i nacionalni parkovi, kao i njihov broj. Kad sam se konačno ohrabrila i donijela odluku u prosincu prošle godine, odlučila sam pokrenuti dizajnerski i proizvodni proces”, objašnjava.

    Ideja za memory igru Meet Croatia – Memory Croatia pod krovnim brendom MCROATIA temelji se na autoričinoj želji za promocijom ljepota Hrvatske i njezinih kulturnih vrednota.

    U svoj poduzetnički pothvat uložila je više od 50 tisuća kuna. U suradnji s fotoagencijom Pixsell i agencijom BRANDZ nastao je brend MCROATIA s linijom proizvoda Meet Croatia – Memory Croatia koji su na tržištu dostupni od 1. lipnja.

    Prva naklada od 2000 primjeraka distribuirana je diljem Hrvatske i može se naći u renomiranim suvenirnicama, boljim hotelima te u Tisak media centrima. Trenutačno su dostupni na 40-ak prodajnih mjesta. S planom širenja Iva Šimeković pregovara s još 20-ak prodajnih mjesta.

    Igra pod nazivom Meet Croatia – Memory Croatia fotografijama i nazivima objedinjuje sve hrvatske nacionalne parkove i parkove prirode. Druge dvije igre, Meet Zagreb i Meet Dubrovnik, prikazuju najljepše lokacije i kulturne vrednote tih dvaju gradova.

    “Dubrovnik i Zagreb iznimno su zanimljivi turistima, kao i svima koji žele upoznati Hrvatsku. Osim prezentacije hrvatskih ljepota, ova igra poziva na druženje, razvijanje memorije te međusobne komunikacije i učenje kroz zabavu. Proizvod, dizajn i ideja u postupku su zaštite intelektualnog vlasništva”, kaže Šimeković.

    Zainteresirala dijasporu

    Pri izradi memory kartica korišteni su sofisticirani materijal i napredna tiskarska tehnologija. Koncept igre u dimenzijama 8x8cm prilagođen je i turistima, pa može stati u svaku torbu za plažu, džep ili kofer, a usto je i “airline friendly”.

    Meet Croatia – Memory Croatia promoviran je i na stranom tržištu, gdje je najveći interes za tom inovativnom igrom i suvenirom pokazala dijaspora. Liniju proizvoda upotpunit će i nove lokacije te Istra, koja je završnoj fazi. Šimeković otkriva da priprema još jedan inovativan i zanimljiv proizvod u koji će “utkati” pašku čipku. Usto, rade na redizajnu unapređenje postojećih proizvoda.

    “Najviše smo ponosni na to da je proizvod u potpunosti proizveden u Hrvatskoj, od nagrađivanih fotografija i dizajna pa sve do tiska”, ističe Iva Šimeković.

    Njezin proizvod, tvrdi, nema pandana na tržištu. “Planiram od Meet Croatia – Memory Croatia napraviti
    prepoznatljiv zabavan i edukativan brend. Iako je džepnog formata, ova sitnica vrijedi i predstavlja Hrvatsku”, poručuje Šimeković.

     

    Izvor: Poslovni.hr

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    U Katoličkoj školi Šibenik u subotu, 27. travnja...

    Biskupijski susret mladih bit će održan u subotu, 27. travnja u 9 sati u prostorima Katoličke škole u Šibeniku pod geslom 'Raduj se za...

    Gradu Drnišu odobren projekt SUSTOUR

    Projekt SUSTOUR – 'Sustainable tourism for local development', koji je Grad Drniš kao vodeći partner prijavio na 1. poziv u okviru programa Interreg VI-A...

    Gradu Šibeniku ponovno uručen certifikat ‘Grad za mlade’

    Grad Šibenik će i u narednom razdoblju, odnosno od 2024. do 2027., nositi prestižni certifikat 'Grad za mlade', a jučer je u Zagrebu održana...

    Delegacija iz Albanije posjetila zonu Podi, CGO Bikarac...

    Izaslanstvo albanskog grada Pogradeca na čelu s gradonačelnikom Ilirijem Xhakollijem, koje od srijedi boravi u službenom posjetu gradu Šibeniku, obišlo je danas Poduzetničku zonu...

    NAJNOVIJE

    U Katoličkoj školi Šibenik u subotu, 27. travnja Biskupijski susret mladih

    Biskupijski susret mladih bit će održan u subotu, 27. travnja u 9 sati u prostorima Katoličke škole u Šibeniku pod geslom 'Raduj se za...

    Gradu Drnišu odobren projekt SUSTOUR

    Projekt SUSTOUR – 'Sustainable tourism for local development', koji je Grad Drniš kao vodeći partner prijavio na 1. poziv u okviru programa Interreg VI-A...

    Gradu Šibeniku ponovno uručen certifikat ‘Grad za mlade’

    Grad Šibenik će i u narednom razdoblju, odnosno od 2024. do 2027., nositi prestižni certifikat 'Grad za mlade', a jučer je u Zagrebu održana...

    Delegacija iz Albanije posjetila zonu Podi, CGO Bikarac i Centar za nove tehnologije Trokut

    Izaslanstvo albanskog grada Pogradeca na čelu s gradonačelnikom Ilirijem Xhakollijem, koje od srijedi boravi u službenom posjetu gradu Šibeniku, obišlo je danas Poduzetničku zonu...