Kako je ‘Igra prijestolja’ pretvorila Hrvatsku u ‘turističko kraljevstvo’

CECILIA RODRIGUEZ, suradnica Forbesa, objavila je članak u kojem se pozabavila utjecajem hit serije “Igra prijestolja” na turizam u Hrvatskoj

“Trend je započeo 2011. kad se pojavila i izuzetno popularna serija, a sve je ukazuje i na eksponencijalni porast broja turista kad s emitiranjem započne nova sezona. U stvari, mnogi predviđaju ponavljanje fenomena koji je zabilježen i na Novom Zelandu koji je bio rezultat trilogija ‘Gospodar prstenova’ i ‘Hobit’ čime je ostvaren promet od sedam milijardi dolara samo u 2014.”, piše Rodriguez.

Podsjeća na efekt “Igre prijestolja” koji se već “pozitivno odrazio ne samo na hrvatski turizam već i cjelokupnu ekonomiju”.

Vlasti u Dubrovniku (u seriji poznatiji kao King’s Landing), piše britanski Telegraph, dopustile su snimanje tijekom sezone jer smatraju da je porast zaposlenosti vrijedan kratkotrajne smetnje koju je snimanje prouzročilo.

Sličan val tzv. “set-jettinga” zabilježen je i na ostalim lokacijama na kojima se popularna serija snima (Španjolska, Irska, Island, Maroko), a dodaje i da je istraživanje iz 2014. pokazalo da čak 45 milijuna turista destinaciju bira prema onome što su vidjeli u nekoj seriji ili u filmu.

U svakom slučaju “set-jetting” može se osjetiti diljem Europe, a većina obilazaka traje tjednima i pokriva cijelu rutu serije.

IZVOR: index.hr

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.