Marin Mrša gostovao u ‘Surovim strastima’ i otkrio kako mu mjerenje pomaže i u privatnom životu

Marin Mrša, šibenski stručnjak za Customer experience i osnivač firme Peekator, bio je gost ‘Surovih strasti’, emisije čiji je cilj intervjuirati ljude koji su strastveni u onome što rade i uče. Prije nego je prešao u poduzetničke vode radio je u korporaciji, no odlučio je da može više doprinijeti sebi i svijetu ako radi nešto svoje. Sa mindsetom koji ima veliku razinu upornosti, Marin ne posustaje, bilo da je riječ o konferencijama, predavanjima, konzultacijama, radu na svojoj firmi, te, možda najvažnije, svojoj kontinuiranoj edukaciji. Pri kraju razgovora dotakli su se teme koja je važna za njega osobno – mucanja, odnosno kako nije dopustio da to utječe na njega.

Što je mystery shopping i kako stvoriti odličan customer experience koji se pamti, neke su od tema o kojima su raspravljali. Odustati od odličnog posla u korporaciji da bi slijedio san o osnivanju vlastitog businessa, samo su jedan od razloga zbog kojih je Marin sudjelovao u razgovoru ‘Surovih strasti’.

Početke Peekatora naziva ‘Uberom za mystery shopping’. Peekator pruža cjelokupnu sliku customer experience-a koju dobiva preko anketiranja ili anketiranjem QR kodom te mystery shoppingom.

Marin u razgovoru naglašava važnost customer experience-a u svakodnevnom poslovanju. Kompletna slika koju kupac stvara za sebe o nekoj korporaciji ili brendu, definicija je CX-a.

Svaka korporacija iz tog razloga mora biti svjesna u svakom trenutku kome se obraća i na koji način te kako svojim postupcima pružiti kupcu i nešto malo više od očekivanog, objasnio je. Nakon toga svaki kupac će pamtiti osjećaj koji mu je pružen dok će zbog istog razloga i sam postati pravi ambasador brenda, prenosi Poslovni plus.

Dotaknuo se i primjera kako uložen trud u poboljšanje kupovnog iskustva može dovesti i do negativnih rezultata ako se ne razumije što se radi.

Isto tako Marin smatra kako bi korporacije trebale imati poseban budžet za customer experience te određenu osobu koja će se baviti CX-om.

Fokusiranje kao ključ konstantnog razvoja

Marinove navike mjerenja i bilježenja svega što radi u privatnom i poslovnom smislu uvelike su doprinijele i doprinose kvalitetnom razvijanju u obje sfere života.

Cijeli intervju možete poslušati OVDJE.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.