Milijardu Kineza gledat će Maksima, Ćiru, Rozgu i Anu Rucner u emisiji o Hrvatskoj

U Kini će se sredinom prosinca prikazati TV show u cijelosti posvećen Hrvatskoj, koji će gledati možda i milijardu osoba. Ekipa emisije koja se u originalu zove Tian Tian Xiang Shang (TTXS), što znači “Dobro uči i napreduj više svaki dan”, proteklog je mjeseca boravila u Dubrovniku i Zagrebu, gdje su obavili višednevno snimanje šaljivih priloga o Hrvatskoj, ljudima, kulturi, hrani, glazbi itd.

Na snimanjima su im društvo pravili Miroslav Ćiro Blažević, Jelena Rozga, Ana Rucner i Maksim Mrvica, koji u Kini već odavno ima status zvijezde. U gradu Changsha, koji ima oko 7,5 milijuna stanovnika, prije nekoliko dana obavljen je drugi krug snimanja epizode o Hrvatskoj pod nazivom “Croatian Rhapsody”, što je naziv i Kinezima najomiljenije Mrvične skladbe.

Snimanje je održano u studijima TV postaje Hunan TV-ja, a u mozaičnom programu su se, osim šibenskog pijanista, pojavili hrvatski veleposlanik u Kini Nebojša Koharović, vlasnik restorana “Stari Puntijar” Zlatko Puntijar s kćeri Mateom, obitelj Xiaoting Chen-Li, vlasnici “Azije”, renomiranog kineskog restorana u Hrvatskoj, te pjevačica Lana Jurčević.

Glavna nagrada – putovanje u Hrvatsku

Troje natjecatelja borilo se za glavnu nagradu – putovanje u Hrvatsku, a konačna odluka donijeta je nakon što im je “pregledana prtljaga”, odnosno jesu li se dobro pripremili za putovanje u naše krajeve i koliko dobro poznaju našu zemlju. Ulogu glavnog suca igrao je veleposlanik Koharović, usput odgovarajući na brojna pitanja natjecatelja i voditelja, koji su što iscrpnije nastojali objasniti Hrvatsku Dalekom istoku. Kineze je osim viznog režima te (ne)izravnog leta, zanimalo i koliko dana godišnjeg odmora Hrvati koriste, koliko traje porodiljni dopust, je li Hrvatska sigurna, te koje su glavne razlike između dvaju zemalja, odnosno naroda, piše Jutarnji.

Maksim Mrvica ih je u međuvremenu učio svirati svoje skladbe na klaviru, odgovarajući na brojna pitanja o vlastitom viđenju Kine, obzirom da u nju već 12 godina redovito dolazi, te je najpoznatiji hrvatski brend u tom dijelu svijeta. Svoj prvi susret s Kinom nikako neće zaboraviti ni Lana Jurčević, koja je na snimanju proslavila rođendan pa su je domaćini počastili tortom i “rezancima za dugovječnost” – yi mian, koji se u mnogim dijelovima Kine služe za rođendane.

Ukupno 90 minuta showa na temu Hrvatske emitirat će se 15. prosinca, a trebalo bi ga gledati i do milijardu osoba, koliko ih općenito pokriva Hunan TV. No, broj gledatelja mogao bi se i povećati s obzirom da se emisiju može gledati i putem internetskih linkova i pratiti na društvenim mrežama.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.