" "
Više

Mještani Gunje: Ostavili smo stoku, kuće i traktore, izgubili smo sve što smo imali

U poplavi su izgubili sve ono što su godinama gradili, stradali su domovi, stoka, prava katastrofa zadesila je istočnu Slavoniju.

To je priča evakuiranih građana smještenih u dvorane u Cerni, Otoku, Gradištu, Dom umirovljenika Vinkovci… Jedan od njih od suza nije uspio mnogo govoriti, rekao nam je samo da je bio prisiljen napustiti 100 ovaca i stoku, jer im nije mogao pomoći. Štete su goleme, o čemu svjedoče stanovnici Gunje smješteni u dvorani u Otoku.

– Iza sebe sam ostavio deset ovaca i traktor, sve mi je uništeno što sam imao, namještaj je stradao od vode, ne znam što bih vam rekao. Plačem stalno jer je velika katastrofa pogodila Gunju – rekao je Rasim Branković.

Adela Dominković uspjela je ponijeti iz Gunje samo osnovne stvari, uz jedan jorgan, no, kako kaže, upućuje sve pohvale za organizaciju smještaja i brigu u Otoku.

– Došli smo u subotu navečer, ostavila sam svinje i sve što sam imala u kući. Susjeda je došla u nedjelju i rekla kako je voda toliko brzo tekla da je pravila valove. Ovdje nam je odlično, sve imamo, doručkovali smo, imamo ručak. Brinu se o nama cijelo vrijeme i obilaze, ljudi su neki imali svatove pa su donijeli kolače u dvoranu. Uspjela sam ponijeti samo donji veš i jedan jorgan – rekla je kroz suze Adela.

Obitelj Željka Dominkovića iz Gunje smještena je u dvoranu u Cerni, otac je ostao zadnji, a žena i dijete stigli su prvi.

– Zbrinuo sam ženu i dijete u dvorani u Cerni, a ja sam ostao do zadnjeg u Gunji, pomagao sam vojsci i Gorskoj službi spašavanja, no u nedjelju u 11 sati stigla je obavijest da moramo svi izići iz Gunje jer je bilo preopasno. U Cerni je odlično, brinu se o nama cijelo vrijeme, posebno o malom djetetu. Zdravstvena skrb nam je na raspolaganju cijelo vrijeme – rekao je Dominković.

U dvorani u Gradištu ostalo je malo obitelji jer su mještani tog sela, kao i ostali, pokazali veliko srce i primili unesrećene ljude u svoje domove. U Otoku je vojska kuhala ručak za sve ljude u toj dvorani, u kojoj je smješteno više od 300 evakuiranih iz Gunje, Drenovaca i Račinovaca. U Cerni su građani neprestano donosili hranu i odjeću kako bi pomogli evakuiranima s poplavljenih područja.

Dom umirovljenika Vinkovci, kako nam kaže ravnateljica Gordana Trifunović, primio je pedesetak osoba u teškom zdravstvenom stanju. Gospođa iz Račinovaca smještena u tom domu kroz suze nam je samo uspjela reći kako se nada da će biti dobro i vratiti se u svoju kuću u Račinovcima. Dvorana u Vinkovačkom Novom Selu također je primila velik broj evakuiranih autobusima.

IZVOR: glas-slavonije.hr

FOTO: glas-slavonije.hr

- Advertisment -

NAJNOVIJE

Žena (48) u Šibeniku, radeći svoj posao, doživjela...

U Policijskoj postaji Šibenik je provedeno kriminalističko istraživanje nad 40-godišnjakinjom osumnjičenom za počinjene kaznenog djela prijetnje na štetu 48-godišnjakinje. Kriminalističkim istraživanjem utvrđeno je da je...

Upis djece u šibenske vrtiće počinje u subotu,...

Upisi djece u šibenske dječje vrtiće - DV Šibenska maslina, DV Smilje, DV Žižula, DV Sunce, DV Osmijeh i DV Brat Sunce za pedagošku...

Promjenljivo i danju malo manje toplo

U Hrvatskoj danas promjenljivo, mjestimice s kišom i vjetrovito. Uz više oblaka uglavnom će na sjevernom Jadranu, u gorskoj i središnjoj Hrvatskoj biti kiše...

Ne propustite još jedan odličan koncert u Azimutu....

Nakon što je s Let 3 u subotu osvojio dva Porinova kipića, Dražen Baljak s Ministrantima stiže na koncert u Šibenik u petak 29....

NAJNOVIJE

Žena (48) u Šibeniku, radeći svoj posao, doživjela prijetnje smrću

Upis djece u šibenske vrtiće počinje u subotu, 30. ožujka

Promjenljivo i danju malo manje toplo

Ne propustite još jedan odličan koncert u Azimutu. U petak sviraju riječki Ministranti