Osmislite vizualni identitet na temu ‘Hrvatska, puna života’ i zaradite 1,2 milijuna kuna

Hrvatska turistička zajednica  (HTZ) objavila je danas međunarodni natječaj za kreiranje vizualnog identiteta hrvatskog turizma koji bi, pak, trebao biti usklađen s novim komunikacijskim konceptom (tzv. big idea) i sloganom koji se podijelio javnost- ‘Croatia, full of life’, odnosno ‘Hrvatska, puna života’.

HTZ je objavio natječaj na svojoj internetskoj stranici i to na hrvatskom i engleskom jeziku budući da se radi o međunarodnom natječaju, a svi zainteresirani da likovno izraze komunikacijski koncept, odnosno sloga u prilici su da za taj posao dobiju 1,2 milijuna kuna.

Prvi rok za dostavu materijala je 1. travnja, preostali detalji natječaja mogu se naći klikom na HTZ.

 

 

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.