PLITVIČKI HAMBURGER: Ugostiteljsku bezobraštinu pretvorili u brend

Cijelu je zemlju ljetos obišla fotografija hamburgera koji su posjetitelji Plitvica platili popriličnu količinu novca, a dobili su malenu pljeskavicu između dvije šnite kruha, s listom zelene salate i komadićem rajčice. Uprava parka bila je najavila sankcije, jer je gostima trebalo objasniti da je zbog velike navale ponestalo namirnica za hamburgere, a ne servirati im “zamjenu”. Međutim, izgleda da su se dosjetili sramotu pretvoriti u jedinstvenu ponudu.

Posjetitelji Plitvičkih jezera tako odnedavno mogu naručiti, osim klasičnih i plitvički te lički hamburger, piše Večernji list. Oba su hamburgera bogatija za slaninu, koja u ličkom, uz pljeskavicu, luk, zelenu salatu, kisele krastavce i svježu rajčicu, dolazi između dvije kriške domaćeg kruha.

U plitvičkom je hamburgeru, pak, sve isto, samo je posluženo u kukuruznom pecivu.

Cijena ipak nije mala

Hambi s kruhom stoji 30, u pecivu 35 kuna, a na Plitvicama ih imaju u bistroima Kozjačka Draga, Hladovina, i Labudovac te u buffetima Kupalište i Slap.

 

Lički hamburger

“Prvi posjetitelji koji su kušali naše ‘domaće’ hamburgere kažu da su odlični”, otkriva Ognjen Borčić, glasnogovornik Nacionalnog parka Plitvička jezera, gdje i za predstojeći blagdan očekuju brojne domaće i inozemne goste.

Kako bilo, čini se da bi ljetošnja priča o hamburgeru u običnom kruhu, koja je u javnost lansirana kao gaf plitvičkih ugostitelja, na kraju ipak mogla imati originalan gurmanskikraj. Za takav je razvoj zaslužan i ministar turizma Darko Lorencin, koji je plitvičke ugostitelje i hamburger s kruhom javno uzeo u zaštitu.

U plitvičkom hamburgeru, koji je i sam sa zadovoljstvom ljetos kušao, odmah je prepoznao marketinški simpatičnu priču s puno potencijala. Na Plitvicama pak nakon lansiranja svog novog specijaliteta kažu kako će, prihvate li ga gosti dobro kao ministar, svoj hambi i brendirati, navodi Večernjak.

IZVOR: Večernji list/Danas.hr

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.