'Neukroćena Dalmacija'

Šibenska ‘asistencija’ u razvoju turizma Cetinske krajine: Predstavljeni mobilna aplikacija, web portal i katalog kulturne baštine Cetinske krajine

Mirna Vulin i Martina Horvat iz šibenske tvrtke ‘Kocka’ sudjelovale su na predstavljanju mobilne aplkacije i web portala ‘Cetinska krajina’, koji je ‘Kocka’ i izradila u sklopu projekta ‘Sinj u sridu’, čiji je cilj produžiti boravak turista na cijelu godinu.

Mobilna aplikacija ‘Cetinska krajina’ i web portal www.cetinska-krajina.hr  razvijeni su kako bi zadovoljili potrebe posjetitelja koji su motivirani željom za novim iskustvima i doživljajima, gastronomijom i uživanjem u ljepotama prirodne baštine. Aplikacija je dostupna za uređaje s platformama Android i iOS, a jedna od posebnosti je što posjetitelji uz pomoć navigacije mogu kreirati rutu obilaska prema vlastitim preferencijama. U mobilnu aplikaciju također je integrirano 19 biciklističkih staza na području Sinja, Trilja i Vrlike.

Predstavljanju su prisustvovali gradonačelnica grada Sinja Kristina Križanac,  Jozo Sarač, ravnatelj JU RERA za koordinaciju i razvoj Splitsko-dalmatinske županije, Feđa Milivojević iz tvrtke Urbanex , izrađivača Strategije brendiranja te ostali predstavnici iz sektora turizma s područja Splitsko-dalmatinske županije.

– Cilj projekta Sinj u sridu je potaknuti snažniju valorizaciju prirodne i kulturne baštine ovog kraja, te u konačnici povećati zaposlenost i životni standard naših sugrađana. Želimo da Sinj ne bude živ samo u kolovozu kad su Alka i svetkovina Velike Gospe, već i ostatak godine. Zato su u projekt obnove uključeni tvrđava Stari grad, utvrda Kamičak, zgrada Palacine i ulice u užoj jezgri grada i Muzej Sinjske alke – rekla je gradonačelnica grada Sinja, Kristina Križanac u osvrtu na provedbu projekta ‘Sinj u sridu’.

Tom prigodom Sarač je uručio dokument Strategija brendiranja Cetinske krajine predstavnicima općina i gradova odnosno predstavnicima turističkih zajednica kao nositeljima razvoja turizma na području Cetinske krajine.

– Konačan cilj provedbe aktivnosti koje definira Strategija brendiranja Cetinske krajine je povećanje dolazaka turista na ovo područje – naglasio je ravnatelj JU RERA.

Strategija brendiranja obuhvatila je područje gradova Sinj, Trilj i Vrlika te općina Dicmo, Hrvace i Otok. Turistički potencijal područja artikuliran je u Strategiji brendiranja, kojom je također definiran i vizualni identitet Cetinske krajine, brend i komunikacijska strategija te akcijski plan za provedbu Strategije brendiranja. Budući turistički razvoj Cetinske krajine treba temeljiti na razvoju aktivnog i avanturističkog turizma i netaknutim prirodnim ljepotama, a predstaviti pod sloganom ‘Neukroćena Dalmacija/Untamed Dalmatia’.

Projekt ‘Sinj u sridu’ kao i izradu promotivnih materijala i provedbu promotivnih aktivnosti sufinancirala je Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj i Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014-2020. Ukupna vrijednost projekta “Sinj u sridu” iznosi 66.594.231,17 kn, od toga bespovratnih sredstava Europske unije 55.597.793,26 kn.

Sadržaj promotivnih materijala isključiva je odgovornost JU RERA za koordinaciju i razvoj Splitsko-dalmatinske županije i ni pod kojim uvjetima ne odražava stav Europske unije i/ili upravljačkog tijela. Za više informacija posjetite www.strukturnifondovi.hr.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.