U sedam mjeseci u Hrvatskoj je, očekivano, najviše noćenja ostvareno u Istri i to 15,6 milijuna dok je Šibensko-kninska županija s 3,7 milijuna na začelju. Među jadranskim županijama zadnja je Ličko-senjska u kojoj su turisti ostvarili 1,7 milijuna noćenja, priopćeno je iz Ministarstva turizma. U susjedno Splitsko-dalmatinskoj zabilježeno je 10,5 a Zadarskoj 7,5 milijuna noćenja.
Prema podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru, u Hrvatskoj je do kraja srpnja ostvareno 11,1 milijuna dolazaka i 56,3 milijuna noćenja što je po šest posto više.
Ministar turizma Gari Cappeli naglasio je važnost pozicioniranja Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije.
‘Upravo ovogodišnji rezultati turističkog prometa to i pokazuju, kao i ostvareni prihodi od turizma koji su u prva tri mjeseca 14 posto veći u odnosu na isto razdoblje lani. Jačamo turističku potražnju s nama novih emitivnih tržišta kao što su Kina, Japan i Koreja, a veseli podatak da smo u ovom razdoblju u odnosu na prije dvije godine zabilježili rast turističkog prometa od preko 50 posto s dalekih tržišta. Naša je želja kroz daljnje projekte još više stimulirati povećanje turističkog prometa izvan ljetnih mjeseci što će u konačnici doprinijeti povećanju prihoda, mogućnostima zapošljavanja na duže razdoblje te osim u turističkom smislu, potaknuti gospodarski rast cjelokupnih destinacija’, poručio je ministar Cappelli.
Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić iznimno je, kaže, zadovoljan dosadašnjim tijekom turističkog prometa .
‘Nastavljamo i s promocijom Hrvatske kroz naše proslavljene nogometaše i to putem on line kanala gdje Vatrene povezujemo s destinacijama iz kojih dolaze. Vizualno i komunikacijski spojili smo Slavonski Brod i Marija Mandžukića, Donji Miholjac i Domagoja Vidu, Zadar i Luku Modrića, Omiš i Ivana Perišića, Imotski i Antu Rebića, Karlovac i Dejana Lovrena, i tako dalje – izjavio je Staničić.