UKRALI MU IDENTITET I ŽIVOT PRETVORILI U PAKAO: ‘Zbog tuđeg duga HT-u ostat ću bez svoje mirovine’

ilustracija

Mijo Žižić već godinu i pol dana se pokušava spasiti od ovrhe teške 10.500 kuna jer je netko na njegovo ime i OIB napravio dug od 914 kuna.

Kako piše Slobodna Dalmacija, Splićanin je žrtva krađe identiteta i njegov OIB našao se na zahtjevu za zasnivanje pretplatničkog odnosa s Hrvatskim Telekomom.

“U studenome 2014. zovu me iz nekakve agencije za naplatu potraživanja koja radi za T-com i govore da bi mi bilo uputno da platim 914 kuna duga za pretplatu. Čekajte, pitam ih, kakvapretplata, pa ja sam od 2011. godine na bonovima, i u mobilnoj mreži Tele 2, a ne T-coma.”

“Savjetovali su mi da odem u splitsku poslovnicu, napišem prigovor i iskopiram svoju osobnu iskaznicu koja je trebala biti dovoljan argument”, počinje priču Mijo Žižić.

No ubrzo mu stiže rješenje Općinskog suda u Karlovcu o ovrsi zbog neplaćenih obveza prema T-comu.

“Ne mogu očima vjerovati – na tom zahtjevu za zasnivanje pretplatničkog odnosa piše Mijo Žižić i moj OIB, a uz to adresa Sarajevska 9 i grad Karlovac. Na zahtjevu piše kako mi je, prilikom potpisivanja ugovora o pretplati, isporučen uređaj Samsung Galaxy S5, a pogledajte čime se ja služim, deset godina starom nokijom s tipkama! Stoji tamo i da sam uzeo tarifu ‘Plan za zabavu XL’. Pravi izbor za jednog umirovljenika”, zgraža se Žižić.

I žalbu morao platiti

Nakon što je na karlovački Sud uložio žalbu koju je, usput, platio 300 kuna, naš sugovornik traži od T-coma da organizira grafološko vještačenje potpisa koji bi, po logici stvari, trebao biti na ugovoru za zasnivanje pretplatničkog odnosa.

Iz Hrvatskog Telekoma mu odgovaraju, međutim, da to nije potrebno jer je uređaj (uz ugovor za korištenje spomenute tarife) kupljen preko web shopa!

“Nikad u životu ništa preko interneta nisam kupio, jedva da se uopće njime koristim… Nisam se ni oporavio od ovog najnovijeg bezobrazluka kad mi stiže novo rješenje o ovrsi u kojem stoji kako sam Hrvatskom Telekomu, kao tužitelju, dužan platiti 4727 kuna plus 1879 kuna za troškove ovršnog postupka. Uz to, traže od mene i dodatnih 3878 kuna, koliko košta uređaj koji nikad nisam vidio!? Sve skupa bih, dakle, T-comu morao platiti gotovo 10.500 kuna iako uopće nisam njihov korisnik”, jada se Žižić.

Ni kriv ni dužan

Ono što bi Žižića eventualno moglo spasiti jest traženje dokaza o dostavi uređaja koje je naložila sutkinja Općinskog suda u Splitu. Na sljedećem ročištu, sazvanom za listopad, HT-ov pravni predstavnik će morati priložiti spomenuti dokaz nakon čega će Žižić, ipak, na grafološko vještačenje jer je isporuku, odnosno zaprimanje mobitela Samsung Galaxy S5, netko morao i potpisati.

“Pogledajte vi u kakvu su situaciju oni mene, nedužnog čovjeka doveli – da se povlačim po sudu, pišem prigovore koje moram i platiti, ‘tresem’ se svaki dan da će mi zbog te sulude ovrhe blokirati mirovinu”, očajan je Žižić.

Iz Hrvatskog Telekoma odgovaraju kako “s obzirom na sumnju u mogućnost zloporabe osobnih podataka korisnika od treće strane, te činjenice da je u tijeku i parnični postupak”, nisu u mogućnosti davati detaljnije informacije.

izvor:net.hr

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.