Uložila je 10 dolara, zaradila 8 mil. dolara, a za Hrvatsku kaže: Ovo je raj

Dubrovnik kao prestižnu destinaciju prate i modne blogerice na čelu s najutjecajnijom među njima – Chiarom Ferragni. Djevojke ovog tjedna uživaju u svim blagodatima jadranske obale, šeću se Stradunom, kupaju se na Banjama, slade sočnim sladoledom i dagnjama, a nakon napornog dana odmaraju se lješkarenjem na napuhnutom labudu boje zlata koji plovi u bazenu luksuzne dubrovačke vile. I sve to pod budnim okom milijuna pratitelja na društvenim mrežama.

Nos za biznis

– Dubrovnik me oduševio, hrana je božanstvena, a more nestvarno plavo. Ovo je raj – poručila je tako iz Hrvatske Chiara Ferragni, koju samo na Instagramu prati 4,4 milijuna fanova. S pravom žicom za posao 28-godišnja Talijanka iz Milana od svog je bloga u svega nekoliko godina stvorila multimilijunsko carstvo. Ljubav prema modi i fotografiji naslijedila je od majke, a danas je 28-godišnja studentica međunarodnog prava inspiracija milijunima ljudi diljem svijeta. Strelovit put prema uspjehu Chiara je počela 2009. objavom fotografija svojih odjevnih kombinacija na društvenim mrežama, a potom je otvorila blog “The Blonde Salad” s tadašnjim dečkom Riccardom Pozzolijem. Uložili su skromnih deset dolara, a zaradili vrtoglavih osam milijuna dolara, s tim da stranica bilježi šest milijuna posjeta mjesečno.

– To nije samo modni blog, nego salata svega o meni: na njemu možete naći moje odjevne kombinacije, moje videe, obitelj, mog dečka, prijatelje, putovanja, sve moje strasti… Trudim se podijeliti sve što cijenim u životu – objasnila je Chiara, koja je nedavno i sama zakoračila u dizajnerske vode. O blogu se danas brine kompanija TBC Crew koju vodi njezin bivši dečko, s kojim je ostala u odličnim odnosima i za kojeg kaže da joj daje najbolje savjete.

– Uvijek smo bili jako izbirljivi i odlučili smo da ne želimo napraviti previše toga odjednom i onda nestati. Radije smo se usmjerili na budućnost i što ćemo u njoj raditi – kaže Chiara, koja na Ritchieja, kako ga od milja zove, danas gleda kao na brata.

Studija s Harvarda

A ljubi fotografa Andrewa Arthura zbog kojeg se nedavno preselila u L. A. Da je hobi uspješno pretočila u posao, jasno je iz podatka da je od kolekcije cipela koju je dizajnirala pod imenom “The Chiara Ferragni collection” zaradila pet milijuna dolara u jednoj godini, dok joj reklamiranje različitih brendova na blogu donosi milijun i pol dolara. Za svoja pojavljivanja na eventima naplaćuje i po 50.000 dolara, stoga ne čudi da je ona jedna od traženijih osoba u modnom svijetu. Za nju kažu da je utjecajnija i od Voguea, čiju je naslovnicu krasila, i to je bio prvi put da je neka modna blogerica bila na naslovnici modne biblije. Surađivala je s Diorom, Louisom Vuittonom, Max Marom, Chanelom, Tommyjem Hilfigerom, Mangom, Guessom…

– Moja je tajna u tome što sam uvijek bila svoja. Nikad se nisam previše trudila – tvrdi Chiara. Najdraži dizajner joj je Alexander McQueen, za sebe kaže da nema jedinstveni stil, nego da inspiraciju traži u stvarima koje je okružuju. Često kupuje u vintage trgovinama jer voli da krpice imaju neku priču, a svojim pratiteljima poručuje da trebaju nositi ono u čemu se osjećaju ugodno. Fenomen Chiare Ferragni istraživali su i studenti na Harvardu, a uvrštena je i na Forbesovu listu 30 najbogatijih ljudi mlađih od 30 godina.

Izvor:Večernjilist.hr

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.