Virtualni sajam karijera: 211.000 posjeta i 10.000 poslanih prijava

Završeni su peti regionalni Virtualni dani karijera i znanja u organizaciji vodećih portala za oglašavanje slobodnih radnih mjesta – MojPosao.net, Posao.ba i Infostud.com.

 Sajam je posjetilo gotovo 211.000 tražitelja posla koji su imali priliku aplicirati na 200 natječaja za slobodna radna mjesta od čega se njih 60 odnosilo na rad unutar Republike Hrvatske.

Ove godine se na sajmu predstavilo ukupno 49 izlagača (38 tvrtki i 11 edukativnih ustanova) koji su sa posjetiteljima komunicirali i putem online chata.

Virtualni sajam za pronalazak (boljeg) posla i odgovarajućeg edukativnog programa više su ‘iskoristili’ muškarci nego žene – sajam je posjetilo 55% muškaraca i 45% žena. Gledano prema starosti, aktivniji su bili posjetitelji u dobi od 25 do 34 godina (33,5%), a zatim posjetitelji u dobi od 18 do 24 godina (27,5%).

Na štandovima hrvatskih izlagača prikupljeno je gotovo 10.000 prijava na slobodna radna mjesta, dok su najposjećeniji štandovi tvrtki bili: Nestlé Adriatic d.o.o, Lidl Hrvatska d.o.o. K.D., Antunović TA d.o.o., Zagrebačka banka d.d, Karlovačka pivovara d.o.o., Infobip d.o.o. i Nova TV d.d.

Veliku posjećenost zabilježio je i štand portala MojPosao na kojem su zainteresirani mogli predati svoj životopis kako bi ih poslodavci na vrijeme kontaktirali i angažirali za sezonske poslove u idućoj godini.

U kontaktu s poslodavcima na fizičkom dijelu sajma 2500 posjetitelja

U sklopu Virtualnih dana karijera i znanja održan je i fizički dio sajma na tri zagrebačka fakulteta: Ekonomski fakultet, Fakultet računarstva i elektrotehnike te Farmaceutsko-biokemijski fakultet.

Fizički dio sajma bio je izrazito posjećen jer su tražitelji posla imali priliku osobno upoznati poslodavce, predati im svoj životopis, ali i naučiti što je bitno za dobivanje posla u određenoj tvrtki.

Studentica 4.godine Ekonomskog fakulteta podijelila je s nama svoj dojam sajma: „Vjerni sam posjetitelj sajma, no ovo je prva godina da sam prisutna i na fizičkom dijelu. Sviđa mi se koncept, u pauzi između dva predavanja obavila sam razgovor i saznala korisne informacije od 3 poslodavca za koje bih voljela raditi.“

Generalni medijski pokrovitelji Virtualnih dana karijere i znanja bili su: Dnevnik.hr, Otvoreni radio i poslovni tjednik Lider.

Medijski sajam podržali su: BUG.hr, Glas Slavonije, Slavonski radio, Dubrovački list, Šibenski tjednik i PR glas.

Prijatelji sajma bili su: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Farmaceutsko-biokemijski fakultet, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Udruga studenata farmacije i medicinske biokemije (CPSA), udruga eSTUDENT i portal EduCentar.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.