Facebook čekaju najveće promjene ikad, Zuckerbergov redizajn šokirat će sve korisnike

Facebookov događaj godine, konferenciju F8, otvorio je u utorak poslijepodne osnivač i šef najveće društvene mreže svijeta Mark Zuckerberg. Tijekom uvodnog izlaganja Zuckerberg je otkrio i koje sve promjene očekuju Facebook i ostale aplikacije koje ima u vlasništvu.

Osim što će doći do drastičnih promjena u dizajnu, šef Facebooka uvjerava kako je plan kompanije privatnost i sigurnost korisnika staviti na prvo mjesto.

Ovo je šest najvažnijih ideja koje će Facebookovi proizvodi implementirati u skoroj budućnost:

– Poruke koje ćemo slati putem Messengera bit će end-to-end enkriptirane što znači da Facebook više neće vidjeti njihov sadržaj. Platforma će biti potpuno integrirana s WhatsAppom

– Instagram će uvesti i testnu opciju ‘privatnog brojača lajkova’. Posjetitelji profila tako ne bi vidjeli broj ‘lajkova’, dok bi vlasnik profila imao pristup tom podatku

– Bit će više “kratkotrajnih” načina dijeljenja sadržaja u porukama – što znači da neće biti trajnog zapisa o njima

– Lakše slanje novca putem WhatsAppa koje se testira u Indiji uskoro će se proširiti i u ostatku svijeta

– U fokusu redizajna Facebooka bit će grupe, a prepoznatljiva plava boja gotovo da odlazi u povijest. Ona će biti zamijenjena bijelim izbornikom, a newsfeed će više biti fokusiran na grupe umjesto na vijesti.

– Objave na Instagramu više neće morati počinjati s fotografijom ili videom. Bit će moguće sadržaj dijeliti koristeći se samo tekstom, stickerima ili crtežima

– Budućnost je privatna. Znam da, blago rečeno, naša reputacija nije najjača kad je privatnost u pitanju, ali fokusirali smo se na pronalazak načina da zaštitimo privatnost korisnika – poručio je Zuckerberg.

– Neće se to dogoditi preko noći niti mi nemamo baš sve odgovore – istaknuo je šef Facebooka.

Zuckerbergove najave izazvale su lavinu reakcija diljem svijeta. Iako svi pozdravljaju nastojanja da Facebook i ostale aplikacije više pozornosti posvećuju privatnosti, neki komentatori poručuju da popularna društvena mreža tek treba povratiti povjerenje i uvjeriti javnost da je upravo ona mjesto na kojem će provoditi svoje vrijeme.

Izvor: Jutarnji.hr

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.