FOTO: Iranci stoje u redu za hrvatske krumpiriće!

Najuspješniji hrvatski franšizni lanac Surf’n’Fries koji su prije nekoliko godina pokrenuli mladi Riječani Andrija Čolak i Denis Polić, proširio je posao na Iran.

Surf’n’Fries krenuo je 2009. s prvim prodajnim mjestom u Rijeci, a danas je njihova franšiza prisutna u Njemačkoj, Austriji, Sloveniji, Mađarskoj, Rumunjskoj, BiH, Crnoj Gori, Makedoniji i Vijetnamu.

Iransko tržište na kojem su upravo započeli poslovanje ima ogroman potencijal. Iran je zemlja s 80 milijuna stanovnika, a nakon niza godina međunarodne izolacije, ukinute su im sankcije pa sada mnoge kompanije vide priliku za širenje posla.

Čolak: Iskustvo s Irancima do sada je bilo super

U razgovoru za Index, Andrija Čolak kratko se osvrnuo na novi poslovni uspjeh.

“Partneri iz Irana su nas kontaktirali prije više od godinu dana sa željom da lansiraju koncept sa krumpirićima i u Iranu. Do tada su ih svi drugi brandovi odbili, htjeli su im naplatiti ogromne novce.

Mi smo ih pozvali u Hrvatsku da vide Surf’n’Fries, došli su prošlo ljeto i dogovorili smo se da će lansirati Surf’n’Fries u Iranu.

Iskustvo s Irancima do sada je bilo super, bilu su vrlo korektni i profesionalni”, kazao nam je Čolak.

Najbolja mlada nada u franšiznom poslu

Surf’n’Fries prošle je godine u SAD-u primio nagradu kao najbolja mlada nada u franšiznom poslu, u konkurenciji od 300 franšiza iz 38 zemalja svijeta.

Prošle godine predstavili su i vlastitu inovativnu tehnologiju “SURFFRY”, kojom rade pomfrit bez kapi ulja.

Njihova tehnologija koristi vlagu iz krumpira te vrući zrak koji na 250 stupnjeva u par minuta pripremi krumpiriće bez korištenja ulja.

Izvor: Index.hr     foto: facebook

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.