Johnnie Walker Blue Label uskoro će postati prva pametna boca žestokog pića. Kompanija Diageo koja proizvodi popularni viski dogovorila je suradnju sa norveškom tvrtkom Thin Film Electronics ASA koja posjeduje potrebnu tehnologiju za izradu pametnih naljepnica.
Tehnologija koja omogućava izradu takvih naljepnica je OpenSense, a do informacija unutar naljepnice dolazi se putem NFC-a. Dakle, dovoljno će biti prisloniti smartphone na bocu ovog viskija, te na ekranu će se automatski pojaviti materijali koje nam je proizvođač viskija pripremio.
Zbog senzora, naljepnica ima više mogućnosti za komunikaciju između proizvođača i potrošača u odnosu na QR naljepnice. Naime, za razliku od standardnih QR naljepnica koje nakon skeniranja vode na statičnu stranicu, OpenSense NFC naljepnice mogu korisnika uputiti na različite sadržaje.
Na primjer, dok je naljepnica neoštećena sustav prepoznaje da je boca neotvorena, te nakon povezivanja s našim smartphoneom na ekranu se mogu pojaviti reklamne poruke proizvođača, kao i posebne pogodnosti u vidu posebnih kupona. Nakon otvaranja, ovim putem se mogu prikazati drugačije vrste informacije poput recepata koji uključuju ovo piće.
Takođe, proizvođaču Johnnie Walkera se otvara i mogućnost slanja personaliziranih poruka onim kupcima koji se odluče na povezivanje uređaja s pametnom bocom. Više informacija vezano za ovu novotariju bit će poznato nakon predstavljanja na MWC 2015 sajmu.
Izvor:www.media-marketing.com