Šibenik zimi

Ovo je tema koja je nepresušan izvor različitih mišljenja, poimanja grada i stare gradske jezgre.

I vjerojatno bi sad predstavnici turističke zajednice pokazivali podatke o broju noćenja, vlast bi okrivljavala one prije njih, oporba bi okrivljavala vlast i tako u krug. Ali, ma koliko mi šutjeli o tome i koliko god me to smetalo-činjenica je jedna.  Šibenske kale spavaju zimski san. Žalosno je, tužno, a pomalo i strašljivo proći u osam sati kalelargom. Dok nam se dućani u kalelargi zatvaraju 15. listopada u okolnim trgovačkim centrima redovito dolaze nove robne marke. Vjerujte mi malo je ljudi koji još uvijek imaju đir da prošeću kalelargom, da sjednu na kavu u jedan  od lokalnih kafića gdje ćete vidjeti ljude koje poznajete.

PRAZAN GRAD

Čini mi se da od 1. studenog već unaprijed  znate koga ćete sresti u kalelargi ili na poljani.

Poljana. Bolna točka Šibenika. Dok su u drugim gradovima središnji trgovi uređeni, ušminkavaju ih redovito, kod nas je to parking. Nepresušan izvor sukoba. Postoje projekti. U realizaciju se uvijek ide sljedeće godine, samo nikako da dočekamo tu sljedeću godinu. Ali dok ne dočekamo sljedeću godinu pitam se koja je funkcija tvrtke Gradski parking. Neću se buniti na cijene parkinga ljeti, ali zimi dok nam kalelarga zjapi prazna za popiti kavu i prošetati gradom plaćate parking. S druge strane, imate trgovačke centre koji organiziraju predstave za djecu, daju vam besplatan parking. Zašto naš ured za kulturu ne može uložiti malo u oživljavanje jezgre zimi. Organizirajte predstavu ispred kazalište, dajte besplatan parking ukoliko donesemo račun veći od 100 ili 200 kuna iz dućana u kalelargi. Ne volim usporedbe ali Zadar je i zimi pun.

GDJE SE IZLAZI?

Njihov parking je tri kune, organiziranih događanja imate na svakom koraku. O Splitu ili Zagrebu neću ni pričati. Dajmo vjetar u leđa poduzetnicima da rade i zimi. Funkcija Gradskog parkinga bi trebala biti interes grada i građana Šibenika, a ne nužno ostvarivanje vrtoglavih profita. Šibenska gradska jezgra može živjeti i zimi, Kalelarga može biti puna, ali osmislimo program i promovirajmo ga. Nemojte da naša djeca nauče da je trgovački centar mjesto za izlazak.

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.