U okviru projekta Turistička valorizacija tvrđave sv. Mihovila u Šibeniku, u Gradskoj vijećnici će u petak, 11. listopada s početkom u 11 sati biti organizirano predavanje i radionica ‘Grad Šibenik kao kulturna destinacija’. Cilj susreta je razmjena iskustava među ključnim osobama – kreatorima kulturne i turističke ponude u Šibeniku, što će poslužiti kao osnova za izradu vizualnog identiteta i brendiranje Grada Šibenika kao kulturne turističke destinacije.
U uvodnom dijelu, Dino Karađole, direktor TZ Grada Šibenika iznijet će konkretne pokazatelje utjecaja kulture na poslovne rezultate u turizmu kroz analizu ovogodišnje turističke sezone.
Središnje predavanje o povezanosti kulture i turizma održat će dr. sc. Daniela Angelina Jelinčić, znanstvena savjetnica pri Odjelu za kulturu i komunikacije na Institutu za razvoj i međunarodne komunikacije u Zagrebu. Nakon predavanja, bit će organiziran radionički dio u kojem će se kroz diskusiju i strukturirane ankete tražiti konsenzus o najznačajnijim šibenskim kulturno – turističkim vrijednostima, potencijalima i simbolima.
Rezultati diskusije poslužit će za izradu vizualnog identiteta i predložaka promotivnih materijala za buduće aktivnosti brendiranja Šibenika kao destinacije kulturnog turizma.
Aktivnosti brendiranja Grada Šibenika kao destinacije kulturnog turizma provode se u okviru projekta Turističke valorizacije tvrđave svetog Mihovila.