Marketing

ZAŠTO OGLAŠAVATI NA ŠIBENSKOM PORTALU?

Šibenski portal nasljednik je NT portala i službeno internetsko glasilo Šibenskog tjednika, najopširnije kronike Šibensko-kninske županije.
Mjesečna posjećenost portala je preko 900.000 korisnika, dok broj pratitelja na društvenim mrežama raste iz mjeseca u mjesec.
Moguće je targetiranje oglasa prema željama klijenta, odnosno u skladu s preferencijama ciljne skupine koju želi privući. Također, internetske stranice Šibenskog portala su usko povezane s Facebook stranicom Šibenskog portala s velikim brojem fanova, a dijeljenjem različitih sadržaja na istoj vašem oglasu omogućavamo još jedan kanal prezentacije.
Ukoliko se nikad niste oglašavali na internetu, zahvaljujući bogatom iskustvu, grafičari Šibenskog portala vizualnim rješenjima mogu približiti vaš proizvod i/ili uslugu potencijalnim korisnicima na najatraktivniji mogući način.

ZAŠTO OGLAŠAVATI NA INTERNETU?

Izravan doseg velikog broja ljudi
S obzirom na to da je internet najbrži rastući medij na svijetu, oglašavanjem na internetskim stranicama vaš proizvod i/ili usluga postaje dostupna velikom broju ljudi. Osim toga, brzina kojom se šire vijesti na online medijima u kombinaciji s rastom broja korisnika društvenih mreža, vaša vijest puno brže dolazi do potencijalnih klijenata u usporedbi s oglašavanjem u klasičnim medijima.
Niža cijena oglašavanja
Oglašavanje na internetu je zamjetno jeftinije u odnosu na ostale načine oglašavanja, a time i isplativije. Uz to, zahvaljujući razvijenim online grafičkim rješenjima, kampanje na internetu su vizualno atraktivnije od onih u tradicionalnim medijima, što se u konačnici može bolje odraziti na plasiranje proizvoda i/ili usluge.
Prilagodljivost potencijalnim korisnicima
Zbog mogućnost i interakcije, kampanje na internetu se mogu mijenjati i usmjeravati ovisno o potrebama korisnika. To znači da se internetska kampanja može prilagođavati u svako doba ovisno o specifičnim uvjetima (npr. pojačano oglašavanje u ljetnoj sezoni na stranim jezicima, povezivanje s društvenim mrežama, mijenjanje pozicije oglasa, itd.)
Cjelovito predstavljanje proizvoda i/ili usluge
Oglašavanje u tradicionalnim medijima ograničeno je prostorom i slikovnim prikazom što je u potpunosti u suprotnosti s internetskim oglašavanjem. Klikom na banner koji je povezan s vašom web stranicom, korisnici se imaju priliku u potpunosti upoznati s uslugama i/ili proizvodima koje nudite, cijenama, lokacijom, itd.

INTERNET U HRVATSKOJ

Većini hrvatskih građana internet je glavni izvor informacija, koriste ga gotovo svi, a i najviše ga odabiru kao medij kojemu najviše vjeruju, čak dvostruko više nego televiziju, pokazuje uz ostalo istraživanje o medijskim navikama Hrvatska u 2019. agencije Ipsos u suradnji s dnevnikom 24sata.
U tom je online istraživanju sudjelovalo nešto više od tisuću ispitanika, od kojih je 78 posto internet označilo glavnim izvorom informacija, gotovo 92 posto ga koriste više puta dnevno, pri čemu su u odnosu na prošla slična istraživanja potpuno nestale međugeneracijske granice te ga sada jednako koriste i mladi i stari.
Mreža YouTube jedna je od najpopularnijih – koristi ga čak 93 posto ispitanika, dok na Facebooku provode dnevno najviše vremena, njih 24,6 posto otprilike više od dva sata dnevno, najčešće za komunikaciju s prijateljima i obitelji.

KONTAKT
Prodaja oglasnog prostora:
Anita Lugović – voditeljica marketinga
099 212 5797
marketing@sibenskiportal.hr