ATP OSTAJE PRIJEVOZNIK: Burić: Imaju kaubojske manire, moraju se prilagoditi!

Na natječaj za obavljanje javnog linijskog prometa na području grada Šibenika koji je gradska uprava raspisala prije mjesec dana, javio se jedino šibenski Autotransport, tvrtka koja je u stečaju, te je dosad obavljala taj posao. Gradonačelnik Šibenika Željko Burić nije sretan što Grad nije imao na izbor između više ponuda odabrati najbolju, no kaže kako će koncesija ovoga puta trajati 2,5 umjesto pet godina, kako bi građanima poslali jasnu poruku da se nije odustalo od uvođenja reda u javni prijevoz. Natječajem su propisani egzaktni kriteriji kojih će se ATP, bez obzira što je jedini ponuđač, morati pridržavati.

KAUBOJSKI MANIRI

-Iz ATP-a se ljute što to govorim, ali doista mislim da u šibenskom javnom prijevozu vladaju kaubojski maniri, provodi se nečija samovolja, a ispaštaju ljudi. To više nećemo dozvoljavati. ATP će imati propisan rok u kojem se mora prilagoditi uvjetima iz natječaja – napominje šibenski gradonačelnik. Ipak, u gradskoj upravi nastavit će razmišljati o dugoročnom rješenju problema gradskog linijskog prijevoza. Zasad, dvije su moguće varijante. Burić ponavlja kako postoji mogućnost osnivanja vlastite komunalne tvrtke koja će, sredstvima EU fondova organizirati javni prijevoz.

– Ugledali smo se na poljske gradove koji su uz pomoć fondova, radeći face lifting svih gradskih prometnica, uspjeli organizirati i komunalnog prijevoznika. Pročelnik Matija Bumbak stupio je u kontakt s predstavnicima tih gradova i pokušat ćemo preslikati njihov model, te usput, kako su to učinili Poljaci, urediti i prometnice kroz Šibenik. No, ukoliko se ta varijanta pokaže preskupom i neisplativom, razmišljat ćemo i o koncesioniranju – kaže gradonačelnik Burić. Pojašnjava kako su iz gradske uprave već kontaktirali EBRD (Europsku banku za obnovu i razvoj) koja za 2,5 godine spremna sufinancirati budućeg privatnog koncesionara za prilagodbu uvjetima iz natječaja koji će se raspisati. Pomoć EBRD-a bit će od velike važnosti za budućeg koncesionara, ali i obveza poštivanja uvjeta natječaja koji će ubuduće biti strogi i na dobrobit građana Šibenika, zaključuje Burić.

SOCIJALNI CENZUS

Šibenski gradonačelnik napominje kako će Grad i dalje sufinancirati putne karte određenim skupinama korisnika, prije svega umirovljenicima, no kako se tu planira uvesti red.

– Dosad se sufinanciranje obračunavalo preko umirovljeničke udruge, no ubuduće će se to činiti direktno preko gradske uprave. Danas imate umirovljenike koji imaju mirovinu od sedam tisuća kuna, a sufinancira im se pokaz, dok s druge strane, imate mlađe ljude koji žive kudikamo teže, a autobusne karte moraju plaćati. Naš je cilj uvođenje socijalnog cenzusa po kojem ćemo ubuduće sufinancirati prijevoz – konkretan je gradonačelnik.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.