Dr. Buriću donirano 221 tisuća kuna, a dr. Županoviću 55 tisuća kuna

Političke stranke i izborni kandidati  dužni su najkasnije 30 dana nakon održanih izbora dostaviti DIP-u i objaviti na svojim internetskim stranicama završna financijska izvješća o financiranju izborne promidžbe s podacima o ostvarenim prihodima za izbornu promidžbu, izvorima financiranja te o izvršenim rashodima za financiranje izborne promidžbe. Za sada su stranke na svojim internetskim stranicama objavile samo privremene financijska izvješća i to zaključno do 25. svibnja, dakle nakon održanog prvog kruga.

 NAJVIŠE DONIRALA STRANKA

Prema financijskim izvješćima objavljenim na internetskoj stranici dr. Željka Burića za njegovu izbornu kampanju do 25. svibnja donirano je ukupno 221 tisuća kuna. Od tog iznosa HDZ Šibensko-kninske županije donirao je 80 tisuća kuna u novcu i još 41 tisuću kuna kroz plaćanje oglašavanja. Ostalih 100 tisuća kuna donirale su fizičke osobe. Semi Žurić (30 tisuća), Mili Mitrović Matić (osam tisuća), Željko Nakić (deset  tisuća), Ankica Banovac (deset tisuća), Jadran Đelalija (deset  tisuća), Milan Čaleta (šest tisuća), Mirko Kulušić (dvije tisuće), Ante Križanović (dvije tisuće), Mara Šupe (tisuću) i Robert Šupe (tisuću kuna).

 MEĐU DONATORIMA DRAŠKO LAMBAŠA

Prema privremenom izvješću o primljenim donacijama za financiranje izborne promidžbe koje je na svojoj internetskoj stranici objavio  nakon prvog izbornog kruga, dr. Ante Županović prikupio je od donatora 55.400 kuna i to 50 tisuća od SDP-a, dvije tisuće kuna od Josipa Živkovića, 400 kuna od Sanje Grgas i tri tisuće kuna od šibenske tvrtke Adverto.
A kako je na svojoj internetskoj stranici objavio SDP grada Šibenika, za njihovu kampanju do 25. svibnja donirane su 23 tisuće kuna. Od tog iznosa Hrvatska narodna stranka donirala je devet tisuća kuna. Ostale su donacije fizičkih osoba i to Draška Lambaše (šest tisuća), Frane Malenice (četiri tisuće), Borisa Dragutina (tisuću) i Nevena Periša (tri tisuće kuna).
No, koliko je doista prikupljeno i utrošeno novca za izbornu kampanju bit će poznato za nešto manje od 30 dana kada svi akteri lokalnih izbora dostave svoja konačna financijska izvješća.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.