EKSKLUZIVNO DONOSIMO Kako će izgledati novo raskrižje na Baldekinu

Na jesen 2014. godine krenut će radovi na rekonstrukciji križanja Ulice Stjepana Radića s Bosanskom ulicom u Šibeniku. Riječ je o problematičnom križanju na glavnoj gradskoj prometnici koje će nakon rekonstrukcije zadovoljiti prometne kriterije, ubrzat će prometnu protočnost i povećati sigurnost za pješake. Za razliku od ideje rotora koju je u posljednjim danima svog mandata predložila bivša gradska vlast kao najbolje rješenje za to križanje, aktualna vrhuška problem planira riješiti postavljanjem semafora na četverokrakom križanju. Sve to koštat će oko tri milijuna kuna, a postupak realizacije projekta opasno će se zahuktati idućeg tjedna, kada bi trebala biti predana sva dokumentacija za ishođenje lokacijske dozvole. Ova investicija donijet će mnoge prometne promjene na spomenutom križanju.

NOVE PROMETNE TRAKE

– Uvodimo treću traku na Ulici Stjepana Radića iz pravca Ražina, od autobusnog stajališta na Baldekinu do skretanja u Bosansku ulicu, a koje će biti namijenjeno skretanju udesno. Treća traka, predviđena za skretanje ulijevo na glavnu cestu, uvest će se i na Bosanskoj ulici, a čitavom duljinom ceste na tom će se potezu izgraditi nogostup. Također, velika je novost što novo rješenje predviđa u cijelosti ukidanje mogućnosti skretanja s glavne ulice na desno prema Trgu Andrije Hebranga, već će se u kvart skretati stotinjak metara iznad raskršća, s Bosanske ulice, te će se novim sustavom prometnica koji ćemo izgraditi ulazi u kvart – pojašnjava Danijel Mileta, zamjenik gradonačelnika Šibenika.

Novo skretanje, nastavlja Mileta, otvorit će se prema novom parkiralištu ispod Plavog nebodera. Sva četiri skretanja na ovom raskršću, imat će semaforizirane pješačke prijelaze, te tipkala za ubrzavanje zelenog svjetla za pješake, navodi Mileta. Semafori će danju raditi po programiranom režimu,. no noćni režim određivat će senzori.

NOĆNI SENZORI

– Budući da smo malim istraživanjem, koje smo proveli uz pomoć Prometno-tehničke škole, utvrdili da se noću bitno smanji intenzitet prometa sa sporednih ulica prema glavnoj prometnici, ugradit ćemo senzore koji će regulirati propuštanje vozila na glavnu ulicu, prometnu i noću – navodi Mileta. U sklopu investicije Grad će urediti i zemljano parkiralište uz Bosansku ulicu. Na kratkom spoju glavne ulice sa Trgom Andrije Hebranga koji će ubuduće biti zatvoren, uredit će se parkirna mjesta za stanare, a parkirališne površine bit će uređene i na platou na kojem se danas parkira ‘na divlje’.

– Ovo rješenje omogućilo je stanarima parkirna mjesta koja staro rješenje s rotorom nije predviđalo. Doista nismo nikoga željeli zakidati za parkirni prostor, te smo se vodili realnim potrebama stanara – navodi Mileta. Dodaje kako je Grad kontaktirao Vodovod, telekomunikacijske tvrtke, plinske distributere i ostale koji bi u ovu investiciju trebali  uklopiti svoja ulaganja u infrastrukturu, ukoliko su ih planirali.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.