FOTO: Dr. Burić istovremeno pričao s pet tisuća Šibenčana i odgovarao na pitanja

Točno u 19 sati dr. Željko Burić, kandidat HDZ-a za šibenskog gradonačelnika, istovremeno je nazvao 15 tisuća Šibenčana evidentiranih u telefonskom imeniku, a na njegov poziv odgovorilo je gotovo pet tisuća građana koji su u tom trenutku bili pri telefonu. Moderna tehnologija omogućila je HDZ-ovom kandidatu da se svojim sugrađanima predstavi, ali i odgovori na njihova pitanja. Šibenčane je, između ostalog, zanimalo kako kandidat za prvog čovjeka grada namjerava vratiti mlade ljude u Šibenik, treba li se Krešimirov grad razvijati u turističkom ili industrijskom smjeru, namjerava li urediti plažu na Brodarici…

Zanimljivo je kako se u razgovor uključio i član Šibenskog građanskog foruma Goran Mihelčić kojeg je zanimalo hoće li dr. Burić, ukoliko pobjedi na izborima, za svoje suradnike birati stručne, a ne podobne ljude.

-Moja puna podrška ide stručnim ljudima, bez obzira na stranačke boje i stranačku pripadnost –odgovorio je. Pitanje je postavio i predsjednik VK Krka Dražen Crnogaća koji se interesirao kako bi HDZ-ovac razvijao šibenski sport.

telekonferencija 2

telekonferencija 1

-Treba napraviti filter i pročistiti način financiranja sporta te sustav vlasništva u sportskim klubovima. Puna podrška nogometu i košarci, ali Šibenik je oduvijek bio prepoznatljiv i po nizu malih sportova kao što su karate, kickboxing, veslanje…- kazao je.

Burić je i na ostala pitanja strpljivo odgovarao, a svi uključeni u razgovor mogli su sudjelovati u postavljenoj anketi koja ih je pitala kome bi od dvojice kandidata dali svoj glas da su danas izbori, dr. Buriću ili kandidatu SDP-HNS-HSLS dr. Anti Županoviću. Od 325 građana koliko ih je sudjelovalo u anketi 92 posto je izbralo HDZ-ova kandidata.

telekonferencija

Metodu telekonferencijskog poziva i komunikacije s biračima godinama koristi njemačka kancelarka Angela Merkel, a na ovogodišnjim lokalnim izborima ova moderna, nova tehnologija iskorištena je u kampanji u Slavonskom Brodu i danas u Šibeniku, a provodi je PR agencija ‘Manjurga’ i Krešimir Macan.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.