FOTO: Marljivi učenici Prometno-tehničke škole broje pješake i vozila na Baldekinu

Prolaznicima koji su se jutros našli na Baldekinu nije ništa bilo jasno, kada su vidjeli sedam ljudi obučene u fluorescentne prsluke, a time još sjede na stolicama i nešto zapisuju. Komentari prolaznika bilu su raznoliki, a većina ih je mislila kako se radi o nekoj zezanciji.

prometna skola brojaci7

Od šest sati ujutro učenici četvrtog razreda broje promet na raskrižju Radićeve i Bosanske ulice u Šibeniku. Promet se broji radi novog prometnog rješenja rekonstrukcije navedenog križanja, gdje će u dogledno vrijeme biti postavljen semafor. Promet broje učenici 4.A razreda koji uče za zanimanje tehničar cestovnog prometa, njih 28. Na raskrižju je postavljeno sedam učenika, a koji će se izmjenjivati svaka tri do četiri sata u vremenu od šest sati ujutro do šest sati navečer.

-Učenici su tu od šest sati ujutro, sjede na stolicama udaljenima par metara od ceste i broje promet u kojem sudjeluju osobni automobili, autobusi, motocikli, pješaci, a svaki ima zadatak prebrojiti skupinu za koju je zadužen. Brojenje prometa inače se radi po nastavnom planu i programu iz predmeta Prometna tehnika, a ovo je sad prilika da se brojanje odradi kvalitetno i da isto služi svrsi-kazao je profesor stručnih predmeta u Prometno-tehničkoj školi, Mario Periša.

prometna skola brojaci1

Na navedeno križanje, često se stvara prometni ‘čep’, vozači koji žele iz Bosanske skrenuti u Radićevu ulicu čekaju i po nekoliko minuta. Uskoro će se tamo postaviti semafor, no ranije je bilo rasprave da se na tom dijelu izgradi rotor.

-Osobno smatram da je tamo trebalo izgraditi rotor, kako se promet ne bi usporavao čekanjima na semaforu, no razumljivo je da je to rješenje skuplje i za realizaciju treba više vremena. Problem je i u tome što na križanju nema dovoljno mjesta za izgradnju rotora. Sličan problem je i u Rokićima na izlazu na magistralu te na Meterizama, pa sam mišljenja da bi to mogla biti iduća prometan intervencija-objašnjava Periša.

prometna skola brojaci9

prometna skola brojaci8

Učenici su zadovoljno brojali prometne sudionike i kako su nam kazali iznimno su sretni što su naučeno u školi odradili u praksi.

prometna skola brojaci10

-Zanimljivo mi je brojati promet, ja sam zadužen za osobne automobile, kojih po mojoj procijeni najviše prođe ovom rutom. Prolaznici nas u čudu gledaju i pitaju što radimo,ma zabavno je ono naučeno u školi danas primjenjivati ovdje na cesti-kazao nam je učenik Jure Mejić.

prometna skola brojaci3

-Jutros od devet sati je započela moja smjena, za sada sve ide tokom koji je predviđen, malo nam bura otežava rad, jer sjedimo pa nam nakon nekog vremena postane hladno-kazale su nam učenice 4.A.

prometna skola brojaci2

Radovčić Mirko jutrošnju smjenu započeo je u 5:30, kako kaže semafor je idealno rješenje te smatra kako se već prije trebalo na ovo raskrižju nešto poduzeti, jer je jedno od najprometnijih u gradu. S njim se slaže i njegov školski kolega Karlo Aleksić koji uz to smatra da će se novom prometnom signalizacijom smanjiti prometne nesreće koje su na tom djelu učestale.

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.